Η αποσύνδεση των Πρότυπων Σχολείων δεν έχει κανένα άλλο νόημα, από την ενίσχυση της παραπαιδείας. Είναι φανερό, ότι η συμμετοχή σε εξετάσεις υψηλού ανταγωνισμού απαιτεί την παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων, πράγμα το οποίο σημαίνει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειες και επιπλέον άγχος για τους μαθητές.
Αν όντως επιθυμείτε να διατηρήσετε ένα υψηλό επίπεδο στα Πρότυπα Λύκεια και αμφισβητείτε το έργο των Προτύπων Γυμνασίων, θα μπορούσατε να ορίσετε ένα κατώτατο βαθμολογικό όριο, κάτω από το οποίο οι μαθητές δεν θα μπορούν να μεταφερθούν αυτοδίκαια στο συνδεδεμένο Πρότυπο Λύκειο. Έτσι, ενισχύετε το θεσμό των Προτύπων Γυμνασίων και δεν το υποβαθμίζετε.
Σε αντίθετη περίπτωση, τα Πρότυπα Γυμνάσια υποβαθμίζονται, αφού τα παιδιά που φοιτούν στη Γ’ Γυμνασίου θα αναγκαστούν να παραμελήσουν το σχολείο και να δώσουν βάρος στα φροντιστήρια προκειμένου να επιτύχουν την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Λύκεια.
Η αποσύνδεση των Πρότυπων Σχολείων δεν έχει κανένα άλλο νόημα, από την ενίσχυση της παραπαιδείας. Είναι φανερό, ότι η συμμετοχή σε εξετάσεις υψηλού ανταγωνισμού απαιτεί την παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων, πράγμα το οποίο σημαίνει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειες και επιπλέον άγχος για τους μαθητές. Αν όντως επιθυμείτε να διατηρήσετε ένα υψηλό επίπεδο στα Πρότυπα Λύκεια και αμφισβητείτε το έργο των Προτύπων Γυμνασίων, θα μπορούσατε να ορίσετε ένα κατώτατο βαθμολογικό όριο, κάτω από το οποίο οι μαθητές δεν θα μπορούν να μεταφερθούν αυτοδίκαια στο συνδεδεμένο Πρότυπο Λύκειο. Έτσι, ενισχύετε το θεσμό των Προτύπων Γυμνασίων και δεν το υποβαθμίζετε. Σε αντίθετη περίπτωση, τα Πρότυπα Γυμνάσια υποβαθμίζονται, αφού τα παιδιά που φοιτούν στη Γ’ Γυμνασίου θα αναγκαστούν να παραμελήσουν το σχολείο και να δώσουν βάρος στα φροντιστήρια προκειμένου να επιτύχουν την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Λύκεια.