Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής και υπηρετώ σε δύο σχολεία. Θα θέσω την αναγκαιότητα του μαθήματος Πληροφορικής ως άκρως απαραίτητη καθώς οι ανάγκες της σημερινής ψηφιακής κοινωνίας συνεχώς αυξάνονται (βλ. σύγχρονή και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση), με σκοπό την εκμάθηση νέων Τεχνολογιών. Θεωρώ ότι είναι αναγκαία η αύξηση ωρών στο Δημοτικό από μια ώρα που γίνεται τώρα, στις δυο ώρες για την βέλτιστη ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, κρίνεται αναγκαία η ένταξη του μαθήματος της Πληροφορικής και στα Νηπιαγωγεία (Γενικής και Ειδικής), επειδή οι αυξημένες ψηφιακές ανάγκες εντοπίζονται από την νεαρή ηλικία των μαθητών, αλλά να γίνεται εξειδικευμένα η παράδοση του μαθήματος από εκπαιδευτικό ΠΕ86, λόγω της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου μαθήματος.
Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής και υπηρετώ σε δύο σχολεία. Θα θέσω την αναγκαιότητα του μαθήματος Πληροφορικής ως άκρως απαραίτητη καθώς οι ανάγκες της σημερινής ψηφιακής κοινωνίας συνεχώς αυξάνονται (βλ. σύγχρονή και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση), με σκοπό την εκμάθηση νέων Τεχνολογιών. Θεωρώ ότι είναι αναγκαία η αύξηση ωρών στο Δημοτικό από μια ώρα που γίνεται τώρα, στις δυο ώρες για την βέλτιστη ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, κρίνεται αναγκαία η ένταξη του μαθήματος της Πληροφορικής και στα Νηπιαγωγεία (Γενικής και Ειδικής), επειδή οι αυξημένες ψηφιακές ανάγκες εντοπίζονται από την νεαρή ηλικία των μαθητών, αλλά να γίνεται εξειδικευμένα η παράδοση του μαθήματος από εκπαιδευτικό ΠΕ86, λόγω της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου μαθήματος.