Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΑΝΘΗ | 27 Απριλίου 2020, 11:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής και υπηρετώ σε δύο σχολεία. Θα θέσω την αναγκαιότητα του μαθήματος Πληροφορικής ως άκρως απαραίτητη καθώς οι ανάγκες της σημερινής ψηφιακής κοινωνίας συνεχώς αυξάνονται (βλ. σύγχρονή και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση), με σκοπό την εκμάθηση νέων Τεχνολογιών. Θεωρώ ότι είναι αναγκαία η αύξηση ωρών στο Δημοτικό από μια ώρα που γίνεται τώρα, στις δυο ώρες για την βέλτιστη ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, κρίνεται αναγκαία η ένταξη του μαθήματος της Πληροφορικής και στα Νηπιαγωγεία (Γενικής και Ειδικής), επειδή οι αυξημένες ψηφιακές ανάγκες εντοπίζονται από την νεαρή ηλικία των μαθητών, αλλά να γίνεται εξειδικευμένα η παράδοση του μαθήματος από εκπαιδευτικό ΠΕ86, λόγω της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου μαθήματος.