Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντωνοπουλου Πολυξενη | 27 Απριλίου 2020, 11:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακαλω πολυ οπως λαβετε υπ΄οψην σας και την δικη μου αντιθεση στην καταργηση του μαθηματος της Κοινωνιολογιας ως πανελλαδικα εξεταζομενου .Υπηρετω στο 20ο ΓΕΛ αθηνων και σας διαβεβαιω οτι η πλειοψηφια των μαθητων μου φετος ηταν απολυτως ευχαριστημενη απο την διεξαγωγη του μαθηματος.δεν θα αναφερθω στην αναγκαιοτητα της υπαρξης της Κοινωνιολογιας στο Λυκειο, ειναι ηδη γνωστο, ουτε στην απωλεια θεσεων εργασιας που συνεπαγεται η καταργηση του μαθηματος απο τις Πανελλαδικες.θα αναφερθω ομως και θα επιμεινω για το πως η Κοινωνιολογια βοηθα στην κοινωνικοποιηση και στην διαμορφωση συμπεριφορων μεσα στο σχολικο περβαλλον,θεωρωντας οτι το σχολειο εχει και αυτο το ρολο. ευχαριστω εκ των προτερων για την δημοσιευση του σχολιου μου.