(Μαθητης Β λυκειου): κα.Υπουργε θα ηθελα να εκφρασω την αποψη μου ως μαθητης. Πραγματικα θεωρειτε οτι η μετατροπη του απολυτηριου λυκειου σε παγκοσμιο( international baccalaureate ) θα εχει θετικες συνεπειες;Απο τις κινησεις σας και τα λεγομενα σας (καθως και συνεργατων σας) καταλαβαινει ευκολα κανεις οτι τεινετε προς αυτην την κατευθυνση. Η αλλαγη της ιστοριας και των αρχαιων ελληνικων σε προαιρετικα μαθηματα θα αποβει κατασταφικη για το ελληνικο εθνος. Ηδη απο την αδυναμια -οχι ανικανοτητα- του υπουργειου και ο,τι υπαγεται σε αυτο , η εκπαιδευση στο δημοσιο σχολειο ειναι κατω του μετριου. Εαν λοιπον αποκοψετε τον λαο απο τις ριζες του, δηλαδη την ιστορια του , την γλωσσα του και γενικα τον πολιτισμο του και επιβαλλεται το Αμερικανικο ιδανικο
των αγγλικων ,το οποιο επικρατει στην κοινωνια μας θα καταστησετε τους νεοελληνες ερμαιο στην Αμερικανικη ψευτο-κουλτουρα. Ισως ολα αυτα ακουγονται υπερβολικα,τετριμμενα και απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα αλλα επιλεγω να τα γραψω.Επιπλεον, θα ηθελα να σας ρωτησω εαν πραγματικα αντιλαμβανεστε -με ολο τον σεβασμο- την κατασταση των ελληνικων σχολειων. Οι εγκαταστασεις υστερουν σε σχεση με ξενες χωρες αλλα και στις περιπτωσεις που δεν υστερουν μενουν ανεκμεταλευτες. Προσωπικα στο σχολειο μου εχουμε συγχρονα εργαστηρια , τα οποια δεν επισκεπτομαστε ποτε ,μαθαινοντας ετσι φυσικη,βιολογια,χημεια μονο και μονο θεωρητικα και δεν γνωριζουμε που ανταποκρινεται. Τελος , θεωρω οτι το συστημα προσβασης ειναι μεν ψυχοφθορο αλλα μεσω αυτου αναδεικνυονται οι πραγματικα ενδιαφερομενοι.
ελπιζω καποιος υπευθυνος να διαβασει τις αποψεις μου. Ευχαριστω πολυ για την ευκαιρια.
(Μαθητης Β λυκειου): κα.Υπουργε θα ηθελα να εκφρασω την αποψη μου ως μαθητης. Πραγματικα θεωρειτε οτι η μετατροπη του απολυτηριου λυκειου σε παγκοσμιο( international baccalaureate ) θα εχει θετικες συνεπειες;Απο τις κινησεις σας και τα λεγομενα σας (καθως και συνεργατων σας) καταλαβαινει ευκολα κανεις οτι τεινετε προς αυτην την κατευθυνση. Η αλλαγη της ιστοριας και των αρχαιων ελληνικων σε προαιρετικα μαθηματα θα αποβει κατασταφικη για το ελληνικο εθνος. Ηδη απο την αδυναμια -οχι ανικανοτητα- του υπουργειου και ο,τι υπαγεται σε αυτο , η εκπαιδευση στο δημοσιο σχολειο ειναι κατω του μετριου. Εαν λοιπον αποκοψετε τον λαο απο τις ριζες του, δηλαδη την ιστορια του , την γλωσσα του και γενικα τον πολιτισμο του και επιβαλλεται το Αμερικανικο ιδανικο των αγγλικων ,το οποιο επικρατει στην κοινωνια μας θα καταστησετε τους νεοελληνες ερμαιο στην Αμερικανικη ψευτο-κουλτουρα. Ισως ολα αυτα ακουγονται υπερβολικα,τετριμμενα και απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα αλλα επιλεγω να τα γραψω.Επιπλεον, θα ηθελα να σας ρωτησω εαν πραγματικα αντιλαμβανεστε -με ολο τον σεβασμο- την κατασταση των ελληνικων σχολειων. Οι εγκαταστασεις υστερουν σε σχεση με ξενες χωρες αλλα και στις περιπτωσεις που δεν υστερουν μενουν ανεκμεταλευτες. Προσωπικα στο σχολειο μου εχουμε συγχρονα εργαστηρια , τα οποια δεν επισκεπτομαστε ποτε ,μαθαινοντας ετσι φυσικη,βιολογια,χημεια μονο και μονο θεωρητικα και δεν γνωριζουμε που ανταποκρινεται. Τελος , θεωρω οτι το συστημα προσβασης ειναι μεν ψυχοφθορο αλλα μεσω αυτου αναδεικνυονται οι πραγματικα ενδιαφερομενοι. ελπιζω καποιος υπευθυνος να διαβασει τις αποψεις μου. Ευχαριστω πολυ για την ευκαιρια.