• Σχόλιο του χρήστη 'Ρανια' | 27 Απριλίου 2020, 12:21

    Έχετε αναλογιστεί ποτέ το εκπαιδευτικό έργο που γίνεται στον νηπιαγωγειο; Γνωρίζετε άραγε τις αρχές λειτουργίας του και το στόχο του; Ή μήπως το θεωρείτε απλώς έναν φορέα απασχόλησης και εξυπηρέτησης των γονέων; Μήπως γνωρίζετε οτι δεν υπάρχουν καθαριστές κατα τη διάρκεια λειτουργίας του και όταν ένα παιδί εχει ένα ατύχημα ( π.χ. δεν προλάβει να πάει τουαλέτα, ή νοσήσει) αφήνει τα αλλά παιδιά για να το βοηθήσει. Οτι μοιράζεται ένας Καθαριστης με ένα δημοτικό σχολείο το ξέρετε; Οτι πολλές φορές στην διάρκεια λειτουργίας αναγκαζόμαστε να καθαρίσουμε οι ίδιες το ξέρετε; Αυτός ειναι ο ρόλος ενος εκπαιδευτικού με δυο πτυχία και ένα δίπλωμα; Ναι ας πούμε σε αυτόν τον αριθμό παιδιών, όπως ειναι στη Φινλανδία. Εκει όμως σε μια τάξη ειναι δυο νηπιαγωγοί και μια βοηθός! Πώς αλλοιώς μπορεί να παρακολουθεί το κάθε παιδί ξεχωριστά και ολα μαζί ταυτόχρονα; Λυπάμαι πολυ που δεν προσδίδεται η πραγματική αξία του θεσμού του Νηπιαγωγείου, αλλά δαιρκως υποβαθμίζεται. Αν τώρα διαμαρτυρόμαστε, ειναι γιατι δεν θελουμε να λειτουργούμε ως απλοί φροντιστές παιδιών, γιατι δίνουμε τις βασικές αρχές μάθησης ( σε όλους τομείς ανάπτυξη του παιδιού και όχι μονο τον γνωστικό) στην πιο σημαντική ηλικία και μας ενδιαφέρει να διαμορφώσουμε πολίτες με αξίες, γιατι νοιαζόμαστε να προετοιμάσουμε παιδιά για την επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης. Θεωρείτε οτι μπορούμε να τα πετύχουμε με τόσα παιδιά σε μια τάξη; Κινείστε μονο με γνώμωνα τους οικονομικούς δείκτες; Τοτε θα πρέπει να λάβετε υπόψη οτι η επένδυση στην παιδεία αποτελεί δείκτης ευημερίας ενός κράτους. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας