Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ | 27 Απριλίου 2020, 12:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από την δωδεκαετή προϋπηρεσία μου σε δημόσια νηπιαγωγεία της χώρας μας, μπορώ να μοιραστώ κάποιες διαπιστώσεις: Όταν φιλοξενούνται πάνω από 15 μαθητές σε μία (συνήθως μικρής έκτασης) αίθουσα με έναν εκπαιδευτικό, μειώνεται δραματικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και υποβαθμίζεται σημαντικά η εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαιτέρως στο νηπιαγωγείο, όπου στοχεύεται η κοινωνικοποίηση των παιδιών 4-6 ετών και η ενθάρρυνσή τους για αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ τους και με τον νηπιαγωγό, σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθεί αυτό όταν ο αριθμός τους ανά τμήμα είναι μεγάλος. Συγκεκριμένα, όταν είχα 20 παιδιά συνέβαινε το εξής: κάποια νήπια παραγκωνίζονταν (τα πιο ντροπαλά) και κάποια άλλα δεν ελέγχονταν (τα πιο ζωηρά) κι επιπλέον φοβόμουν μην χτυπήσουν, δεδομένου ότι σε αυτή την ηλικία δεν έχουν ανεπτυγμένη την αίσθηση κινδύνου και η υποδομή στα νηπιαγωγεία δεν είναι ασφαλής λόγω μικρών τετραγωνικών, επίπλων κτλ. Με ποια λογική λοιπόν προτείνετε την αύξηση των μαθητών σε 26-27,δεν σκέφτεστε το χάος που θα δημιουργηθεί;Ούτε την ασφάλεια τους από ατυχήματα;Εν μέσω πανδημίας καταθέτετε ένα τέτοιο νομοσχέδιο και θα απειλείται η υγεία 26 παιδιών και του εκπαιδευτικού με την μετάδοση του κορωναιου σε τόσο κλειστό χώρο όπως οι σχολικές αίθουσες της χώρας μας;Αντί για μείωση αριθμού μαθητών συζητάτε το αντίθετο;ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (το αντίθετο μάλιστα) ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!