• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξίου Σπύρος' | 27 Απριλίου 2020, 12:26

    Από πού τεκμαίρεται ότι ενισχύεται το μάθημα της Πληροφορικής στα Δημοτικά; Δεν άλλαξε το παραμικρό! Αν δεν γίνει δίωρο το μάθημα στις τρεις τελευταίες τάξεις (Δ, Ε, ΣΤ) δεν μπορούμε να μιλάμε για αναβάθμιση ούτε για σοβαρή δουλειά. Ούτως ή άλλως η μια ώρα είναι λίγη όμως έχει και συνέχεια: ένα μάθημα να χαθεί (μια γιορτή, μια πρόβα) ο εκπαιδευτικός βλέπει τα παιδιά μετά από 15 μέρες! Σε ένα εργαστηριακό μάθημα όπου μέχρι να κάτσουν τα παιδιά στους υπολογιστές και να ανοίξουν την εφαρμογή στην οποία θα δουλέψουν στην ουσία γίνεται μισή ώρα μάθημα την εβδομάδα... σε υπολογιστές όπου κάθονται 2 και 3 παιδιά!!! Με εκπαιδευτικούς τρέχουν σε 2-3 σχολείο όπου βλέπουν περίπου 400 παιδιά την εβδομάδα. Με εκπαιδευτικούς που σε κάθε σχολείο πρέπει εκτός από το μάθημά τους να αναλαμβάνουν την υποστήριξη της υποδομής των σχολείων τους, την βοήθεια στις απορίες των συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων, τα site των σχολείων κλπ Σε σχολεία χωρίς ΠΛΗΝΕΤ αφού κι αυτοί δεν υπάρχουν... Δεν μου φαίνεται για αναβάθμιση αυτό.