Ως μητέρα μαθητή β' γυμνασίου Πρότυπου Σχολείου εκφράζοντας την αντίθεσή μου με το άρθρο 18 επισημαίνω συνοπτικά τα εξής:
α)τα παιδιά καλούνται,να λάβουν μέρος σε απαιτητικές εξετάσεις, σε μόλις 3 χρόνια από τις προηγούμενες της εισαγωγής τους, με αποτελεσμα να χάνουν την ουσία της μάθησης και να σκέφτονται μόνο τις εξετάσεις.
β)η προετοιμασία απαιτεί ιδιαίτερο κόπο και έξοδα καθώς είναι απαρραίτητο το φροντιστήριο και τα παιδιά λόγω φόρτου εργασίας θα σταματήσουν τις υπόλοιπες δραστηριότητες και δεν θα υπάρχουν ελεύθερες ώρες ξεγνοισιάς
γ)το άγχος των εξετάσεων κ της πιθανότητας αποτυχίας θα τα καταβάλει
δ)τα παιδιά θα είναι συγκεντρωμένα μόνο στα προς εξέταση μαθήματα. Ποιό παιδί θα ασχοληθεί όπως πρέπει με π.χ. την ιστορία , τη χημεία, την πληροφορική και τα υπόλοιπα μαθήματα;
ε)αποδυναμώνεται η βαθμίδα του γυμνασίου: για ποιο λόγο ένα παιδί να δώσει εξετάσεις για το γυμνάσιο και να μην δώσει μόνο για το λύκειο;
στ)οι μαθητές έκαναν μία μεγάλη προσπάθεια γνωρίζοντας ότι θα φοιτήσουν 6 χρόνια στα σχολεία αυτά όπως προέβλεπε ο νόμος. Ο νόμος αλλάζει ξαφνικά προς το δυσμενέστερο πως ισχύει η αρχή εμπιστοσύνης του διοικούμε και ποιο είναι το δημόσιο συμφέρον που επιβάλει μία τετοια νομοθέτική ρύθμιση;
Ως μητέρα μαθητή β' γυμνασίου Πρότυπου Σχολείου εκφράζοντας την αντίθεσή μου με το άρθρο 18 επισημαίνω συνοπτικά τα εξής: α)τα παιδιά καλούνται,να λάβουν μέρος σε απαιτητικές εξετάσεις, σε μόλις 3 χρόνια από τις προηγούμενες της εισαγωγής τους, με αποτελεσμα να χάνουν την ουσία της μάθησης και να σκέφτονται μόνο τις εξετάσεις. β)η προετοιμασία απαιτεί ιδιαίτερο κόπο και έξοδα καθώς είναι απαρραίτητο το φροντιστήριο και τα παιδιά λόγω φόρτου εργασίας θα σταματήσουν τις υπόλοιπες δραστηριότητες και δεν θα υπάρχουν ελεύθερες ώρες ξεγνοισιάς γ)το άγχος των εξετάσεων κ της πιθανότητας αποτυχίας θα τα καταβάλει δ)τα παιδιά θα είναι συγκεντρωμένα μόνο στα προς εξέταση μαθήματα. Ποιό παιδί θα ασχοληθεί όπως πρέπει με π.χ. την ιστορία , τη χημεία, την πληροφορική και τα υπόλοιπα μαθήματα; ε)αποδυναμώνεται η βαθμίδα του γυμνασίου: για ποιο λόγο ένα παιδί να δώσει εξετάσεις για το γυμνάσιο και να μην δώσει μόνο για το λύκειο; στ)οι μαθητές έκαναν μία μεγάλη προσπάθεια γνωρίζοντας ότι θα φοιτήσουν 6 χρόνια στα σχολεία αυτά όπως προέβλεπε ο νόμος. Ο νόμος αλλάζει ξαφνικά προς το δυσμενέστερο πως ισχύει η αρχή εμπιστοσύνης του διοικούμε και ποιο είναι το δημόσιο συμφέρον που επιβάλει μία τετοια νομοθέτική ρύθμιση;