Η συνεχής υποβολή των μαθητών σε εξετάσεις, τους ωθεί σε διαρκή μηχανισμό εκξετάσεων, αρνητική ψυχολογία διαρκούς εκφοβισμού (αφού ο κίνδυνος αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος κατά την εφηβική ηλικία από τη μετάβασή των μαθητών από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο έχει καταστροφικές συνέπειες για την ψυχική τους υγεία) αλλά και οικονομική κατάρρευση των οικογενειών τους, αφού η αποσύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων από τα Πρότυπα Λύκεια ενισχύει την φροντιστηριακή εκγύμναση...
Αυτό κρύβεται τελικά από πίσω;
Η συνεχής υποβολή των μαθητών σε εξετάσεις, τους ωθεί σε διαρκή μηχανισμό εκξετάσεων, αρνητική ψυχολογία διαρκούς εκφοβισμού (αφού ο κίνδυνος αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος κατά την εφηβική ηλικία από τη μετάβασή των μαθητών από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο έχει καταστροφικές συνέπειες για την ψυχική τους υγεία) αλλά και οικονομική κατάρρευση των οικογενειών τους, αφού η αποσύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων από τα Πρότυπα Λύκεια ενισχύει την φροντιστηριακή εκγύμναση... Αυτό κρύβεται τελικά από πίσω;