Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Είμαι γιαγιά μαθητή της Β΄ Γυμνασίου σε Πρότυπο Γυμνάσιο και μαθήτριας που προετοιμάζεται φέτος όλη τη χρονιά για να δώσει εξετάσεις για να μπει σε Πρότυπο Γυμνάσιο. Έχω δει την προσπάθεια που έχουν καταβάλει τα εγγόνια μου για να έχουν την ευκαιρία σε μια εκπαίδευση υψηλού επιπέδου και η προσπάθειά τους αυτή είναι μόνο αξιέπαινη. Προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για τον εαυτό τους και τη ζωή τους, βάζουν στόχους, κάνουν όνειρα. Μου προκαλεί μόνο θλίψη να βλέπω να γκρεμίζονται τα όνειρά τους εξαιτίας ενός άδικου μέτρου. Αξιολογούνται μέσα από δύσκολες εξετάσεις εισαγωγής. Αξιολογούνται καθημερινά μέσα στο απαιτητικό σχολείο τους. Αξιολογούνται στο τέλος κάθε χρονιάς για το πέρασμα από τη μία τάξη στην άλλη. Αρκετά δε νομίζετε με την αξιολόγηση των μαθητών; Η αριστεία δεν είναι ευθύνη μόνο των μαθητών. Καιρός να ασχοληθείτε λοιπόν και με την αξιολόγηση όλων των άλλων παραμέτρων που συμβάλλουν στην εκπαιδευτική διαδικασία κάνοντας και τη δική σας αυτοκριτική.
Με εκτίμηση
Μαρία Ζαχαράκη
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Είμαι γιαγιά μαθητή της Β΄ Γυμνασίου σε Πρότυπο Γυμνάσιο και μαθήτριας που προετοιμάζεται φέτος όλη τη χρονιά για να δώσει εξετάσεις για να μπει σε Πρότυπο Γυμνάσιο. Έχω δει την προσπάθεια που έχουν καταβάλει τα εγγόνια μου για να έχουν την ευκαιρία σε μια εκπαίδευση υψηλού επιπέδου και η προσπάθειά τους αυτή είναι μόνο αξιέπαινη. Προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για τον εαυτό τους και τη ζωή τους, βάζουν στόχους, κάνουν όνειρα. Μου προκαλεί μόνο θλίψη να βλέπω να γκρεμίζονται τα όνειρά τους εξαιτίας ενός άδικου μέτρου. Αξιολογούνται μέσα από δύσκολες εξετάσεις εισαγωγής. Αξιολογούνται καθημερινά μέσα στο απαιτητικό σχολείο τους. Αξιολογούνται στο τέλος κάθε χρονιάς για το πέρασμα από τη μία τάξη στην άλλη. Αρκετά δε νομίζετε με την αξιολόγηση των μαθητών; Η αριστεία δεν είναι ευθύνη μόνο των μαθητών. Καιρός να ασχοληθείτε λοιπόν και με την αξιολόγηση όλων των άλλων παραμέτρων που συμβάλλουν στην εκπαιδευτική διαδικασία κάνοντας και τη δική σας αυτοκριτική. Με εκτίμηση Μαρία Ζαχαράκη