Αξιότιμη κα. Υπουργέ,
Οι μαθητές έγραψαν εισαγωγικές εξετάσεις με όραμα να φοιτήσουν στο γυμνάσιο και το λύκειο. Με το άρθρο 18 ισοπεδώνετε τα όνειρα των παιδιών και τον προιπολογισμό των οικογενειών τους. Είναι απαράδεκτο το γεγονός που απλώς σκεφτήκατε ότι αυτή η πράξη θα ενισχύσει τον θεσμό των πρότυπων γυμνάσιων και λυκείων. Αντιθέτως, η διαβούλευση αυτή θα προκαλέσει παραπάνω άγχος και θα κάνει τα παιδιά πιο ανταγωνιστικά για τις θέσεις. Τα παιδιά που δε θα περάσουν θα αναγκαστούν να γυρίσουν στα σχολεία της γειτονιάς τους ή σε ιδιωτικά, που θα βαρύνουν τις οικογένειες οικονομικά. Μη ξεχάσουμε το γεγονός ότι τα παιδιά μπορεί να βρεθούν σε ένα καινούργιο σχολικό περιβάλλον μετά από τρία χρόνια που προσαρμόζονται στο γυμνάσιο που πηγαίνουν, και θα πρέπει να υποστούν την προσαρμογή από την αρχή.
Ελπίζω να αναθεωρήσετε.
Αξιότιμη κα. Υπουργέ, Οι μαθητές έγραψαν εισαγωγικές εξετάσεις με όραμα να φοιτήσουν στο γυμνάσιο και το λύκειο. Με το άρθρο 18 ισοπεδώνετε τα όνειρα των παιδιών και τον προιπολογισμό των οικογενειών τους. Είναι απαράδεκτο το γεγονός που απλώς σκεφτήκατε ότι αυτή η πράξη θα ενισχύσει τον θεσμό των πρότυπων γυμνάσιων και λυκείων. Αντιθέτως, η διαβούλευση αυτή θα προκαλέσει παραπάνω άγχος και θα κάνει τα παιδιά πιο ανταγωνιστικά για τις θέσεις. Τα παιδιά που δε θα περάσουν θα αναγκαστούν να γυρίσουν στα σχολεία της γειτονιάς τους ή σε ιδιωτικά, που θα βαρύνουν τις οικογένειες οικονομικά. Μη ξεχάσουμε το γεγονός ότι τα παιδιά μπορεί να βρεθούν σε ένα καινούργιο σχολικό περιβάλλον μετά από τρία χρόνια που προσαρμόζονται στο γυμνάσιο που πηγαίνουν, και θα πρέπει να υποστούν την προσαρμογή από την αρχή. Ελπίζω να αναθεωρήσετε.