Οι μαθητές εισάγονται στα πρότυπα Γυμνάσια μετά από αυστηρές ιδιαίτερα απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις.
Είναι επομένως απαράδεκτο να τους ζητάμε να υποβληθούν σε εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Μετά δε από 3 χρόνια εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο.
Συνεπώς το σχολείο μεταβάλλεται σε διαρκές εξεταστικό κέντρο.
Τα φροντιστήρια σχηματίζουν νέα τμήματα, αποκτούν νέα πελατεία.
Τέλος και σημαντικότερο όλων είναι η ψυχολογία των εφήβων μαθητών.Διαμόρφωσαν κοινωνικό περιβάλλον και μια ατυχής στιγμιαία εξέταση ενδέχεται να τους αλλάξει περιβάλλον ξένο για αυτους.
Οι μαθητές εισάγονται στα πρότυπα Γυμνάσια μετά από αυστηρές ιδιαίτερα απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις. Είναι επομένως απαράδεκτο να τους ζητάμε να υποβληθούν σε εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Μετά δε από 3 χρόνια εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο. Συνεπώς το σχολείο μεταβάλλεται σε διαρκές εξεταστικό κέντρο. Τα φροντιστήρια σχηματίζουν νέα τμήματα, αποκτούν νέα πελατεία. Τέλος και σημαντικότερο όλων είναι η ψυχολογία των εφήβων μαθητών.Διαμόρφωσαν κοινωνικό περιβάλλον και μια ατυχής στιγμιαία εξέταση ενδέχεται να τους αλλάξει περιβάλλον ξένο για αυτους.