Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σ. Μεσολωράς | 27 Απριλίου 2020, 13:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου Σκοπός αξιολόγησης α) ποιότητα και επάρκεια σχολικών βιβλίων, β) αξιολόγηση έργου διδασκόντων και γ) πληροφόρηση γονέων και μαθητών για τις ικανότητες των τελευταίων ώστε να επιλεγεί κατάλληλη μελλοντική σταδιοδρομία. Αξιολόγηση η οποία δεν είναι συνδεδεμένη με αυτούς τους σκοπούς δεν είναι μόνο άχρηστη αλλά και επιβλαβής όσον αφορά την αυτοεκτίμηση των μαθητών και την αντίδραση των γονέων με περισσότερα φροντιστήρια. Εάν κάποιος επιθυμεί η αξιολόγηση να έχει τους παραπάνω και επιπλέον σκοπούς χρειάζεται οι εξετάσεις να διεξάγονται από ανεξάρτητη αρχή σε πανελλήνια βάση και τα αποτελέσματα να αξιολογούνται στην ολότητά τους (σχολικά βιβλία, ύλη, μέθοδοι διδασκαλίας), ανά σχολική μονάδα και ανά μαθητή. Η ανά μαθητή αξιολόγηση χρειάζεται να συνοδεύεται από πρόταση επαγγελματικού προσανατολισμού. Το κλειδί για την επιτυχία είναι η ανεξάρτητη αρχή, η οποία δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με τους ελεγχόμενους από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο μέχρι την εκπαιδευτική κοινότητα. Επιτυχημένοι επιστήμονες, συγγραφείς, επαγγελματίες, από τους κλάδους παραγωγής, γονείς θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέλη μίας τέτοιας επιτροπής. Εκπαιδευτικοί χρειάζονται μόνο ως τεχνικοί σύμβουλοι. Για να αλλάξει η παιδεία χρειάζεται να προστεθούν εξωτερικοί κινητήριοι μοχλοί.