Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ | 27 Απριλίου 2020, 13:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το αναλυτικό πρόγραμμα στο Νηπιαγωγείο είναι διαθεματικό,όπως το λέει κι ο τίτλος του, ΔΕΠΠΣ (Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών) περνάει δηλαδή από όλους τους γνωστικούς τομείς ως κάτι ενιαίο, τονίζεται η ολιστική προσέγγιση στη γνώση, με παιγνιώδη τρόπο. Δεν χωρίζουμε δηλαδή σε δομημένες διδακτικές ενότητες όπως στο δημοτικό που την μία διδακτική ώρα έχουν γλώσσα, την άλλη μελέτη περιβάλλοντος κτλ. Αντίθετα, στο νηπιαγωγείο όλα έχουν μια συνέχεια και συνδέονται μεταξύ τους από τον εκπαιδευτικό ανάλογα με τους στόχους που θέτει. Μπορεί με απλά λόγια ο νηπιαγωγός να ασχοληθεί με ένα project με θέμα την "άνοιξη" και να οργανώσει δραστηριότητες με γλώσσα και με αριθμούς ή με το φυσικό περιβάλλον παράλληλα κ ταυτόχρονα. ΔΕΝ χωρίζονται τα μαθήματα. Πώς λοιπόν προτείνετε την εισαγωγή αγγλικών ως ξεχωριστό μάθημα που μάλιστα να το διδάσκει ένας άλλος εκπαιδευτικός που θα έρχεται για λίγο στο νηπιαγωγείο (πχ 30') και τα παιδιά δεν θα έχουν εξοικειωθεί μαζί του;Αν γνωρίζατε τους στόχους του νηπιαγωγείου και το αναλυτικό του πρόγραμμα, ΔΕΝ θα καταθέτατε τέτοιο άρθρο!Ρωτήστε τους επιστήμονες που ασχολούνται με την προσχολική αγωγή! Κι όχι τους καθηγητές αγγλικής γλώσσας που ούτε καν έχουν διδαχθεί το πώς θα συμπεριφερθούν στα παιδιά της ευαίσθητης αυτής ηλικίας! Αν τυχόν η επιστημονική κοινότητα θεωρούσε ωφέλιμη την εισαγωγή αγγλικών στα νήπια, θα μπορούσαν να το προωθήσουν οι ίδιοι οι νηπιαγωγοί (μια και γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα που έχει εισαχθεί και στο προσοντολόγιο των εκπαιδευτικών) και γιατί οι ίδιοι γνωρίζουν τα νήπια της τάξης τους και δεν θα δημιουργηθεί αναστάτωση και ούτε άδικη δαπάνη για το κράτος. Όμως στη χώρα μας με τόσα αλλοδαπά παιδιά που δεν γνωρίζουν την ελληνική θα εισάγετε και την αγγλική γλώσσα; Αλλά και γενικά τα προνήπια τώρα μαθαίνουν τη μητρική τους σωστά, τα αγγλικά θα έχουν τη δυνατότητα από το δημοτικό, είναι λάθος από πολλές απόψεις λοιπόν να σχολειοποιηθεί το νηπιαγωγείο με την εισαγωγή αγγλικών! Όσα ψηφίζονται αυτές τις μέρες από το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω καραντίνας και χωρίς καμία διάθεση διαλόγου, καταστρατηγούν τον ίδιο τον χαρακτήρα του νηπιαγωγείου!Γόνείς και εκπαιδευτικοί ζητάμε να στελεχωθούν τα νηπιαγωγεία με μόνιμο προσωπικό, καθώς και ψυχολόγους και λογοθεραπευτές που είναι οι ειδικότητες που πραγματικά έχουμε ανάγκη στα νηπιαγωγεία για την στήριξη της ΕΑΕ και παράλληλης ζώνης!!ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!