Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Θωμαϊδου | 27 Απριλίου 2020, 13:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως κοινωνιολόγος και αναπληρώτρια εκπαιδευτικός θα ήθελα να καταθέσω σχετικά με το υπο διαβούλευση νομοσχέδιο τα εξής: 1. Θεωρώ ότι πολύ σύντομα κρίθηκε η "αναποτελεσματικότητα" της κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και χωρίς να έχει περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα. 2. Δεν αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση γιατί καταργείται και δεν διδάσκεται ως μάθημα με συντελεστή βαρύτητας για την εισαγωγή στις σχολές κοινωνικών επιστήμών π.χ νομική, ψυχολογία 3. Καταργείται και αντικαθίσταται από τα Λατινικά ενώ αυτά ήδη διδάσκονταν ως επιλογής μάθημα, με ελάχιστη συμμετοχή, γεγονός που καταδεικνυει και το λιγοστό ενδιαφέρον των μαθητών για αυτό.Χωρίς να θέλω να μειώσω τη σημασία του μαθήματος, νομίζω ότι το ενδιαφέρον είναι λίγοστο καθώς θεωρείται από πολλούς μαθητές "απαρχαιωμένο μάθημα" μη ανταποκρίσιμο στις σημερινές ανάγκες της κοινωνίας. 4. Δεν υπάρχει άλλο μάθημα που να βοηθά περισσότερο τα παιδιά μας να κατανοήσουν την κοινωνική πραγματικότητα από την κοινωνιολογία.π.χ ελιτ, μετανάστευση,προσφυγιά, εγκληματικότητα κ.α. Ακόμα και το γεγονός ότι ανταποκριθήκαμε πολύ θετικά στους περιορισμούς λόγω κορονοιού βασίζεται για μένα στη δομή της ελληνικής κοινωνίας. Παραπέμπω στο https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/koronoios-gia-autous-tous-logous-peitharxisame-sta-perioristika-metra/ 5. Τέλος, μεγάλη μερίδα μαθητών της Γ Λυκείου έχουν να καταθέσουν θετικές εμπειρίες από το μάθημα καθώς ανάπτυξε την κριτική τους σκέψη και τους βοήθησε να ανταποκριθούν καλύτερα και στο μάθημα της Έκθεσης.