• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΠΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 27 Απριλίου 2020, 13:12

    Κυρία Υπουργέ, Με μεγάλο θαυμασμό ακούω για την πιθανή αναβάθμιση της Πληροφορικής στα σχολεία και ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ως καθηγητής Πληροφορικής επί 28 έτη σας καταθέτω τις προτάσεις μου, με γνώμονα τη λογική και το αντίκρισμα που έχει στους μαθητές, ώστε να αποδίδει σωστά αυτά που επιτάσσει η σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας. Η Πληροφορική τουλάχιστον μια δεκαετία υποβαθμίζεται συνεχώς. Είναι ευκαιρία να διορθωθούν τα σημεία που την υποβαθμίζουν ειδικά εν έτη 2020. Δεν υπάρχει μάθημα που είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο και διδάσκεται τόσο λίγες ώρες στη Δευτεροβάθμια κι ανομοιόμορφα και ως εξής : Μια ώρα σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, 2 ώρες ως μάθημα επιλογής στην Α’ Λυκείου, μία ώρα ως μάθημα γενικής παιδείας στην Β’ Λυκείου και Κατεύθυνσης – Προσανατολισμού στην Γ’ Λυκείου. Δηλαδή : επιλογής - γενικής - προσανατολισμού. Προτείνω ότι θα πρέπει ομοιόμορφα (χωρίς υπερβολές)να είναι ως εξής : 2 ώρες σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, 2 ώρες γενικής παιδείας στην Α’ Λυκείου (αντί επιλογής), 2 ώρες γενικής παιδείας στην Β' Λυκείου ή καλύτερα προσανατολισμού όπως των Θετικών Σπουδών (αντί του μονόωρου) και ως έχει προσανατολισμού στη Γ’ Λυκείου, όπως στη Θετικών σπουδών. Επίσης στις πανελλαδικές οι μαθητές των Θετικών Σπουδών, θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν τη Πληροφορική αν στοχεύουν σε σχολή όπως π.χ. Μηχανικών Υπολογιστών, Μαθηματικό κ.λ.π. ή τη Χημεία αν στοχεύουν σε σχολή όπως π.χ. Χημικών Μηχανικών, Χημικό κ.λ.π. κι ΟΧΙ όπως τώρα που δίνουν Χημεία για να εισαχθούν π.χ. στο Μαθηματικό, όπου η πληροφορική διδάσκεται και είναι αναγκαία από το 1ο εξάμηνο. Με εκτίμηση Κάππας Κων/νος (ΠΕ86)