Αξιότιμη Κ. Κεραμέως,
Είμαι μία μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου του Π.Γ.Ε.Σ.Σ. και με το που διάβασα το Άρθρο 18 μέσα μου άρχισε να φουντώνει το συναίσθημα του θύμου και της αδικίας. Πραγματικά, η αλλαγή αυτή είναι απαράδεκτη για ποικίλους λόγους.
Αρχικά, τα παιδιά που αποφάσισαν να δώσουν στις εξετάσεις για να μπουν σε πρότυπο πέρασαν ατελείωτες ώρες διαβάζοντας και δαπάνησαν πολλά χρήματα σε φροντιστήρια με τον όρο να φοιτήσουν 6 χρόνια στο πρότυπο της επιλογής τους. Αυτή η απόφαση θα αποτρέψει πολλά παιδία από το να δώσουν εξετάσεις καθώς ακόμη και να περάσουν, στις εξετάσεις του γυμνασίου, οι πιθανότητες να ξαναπεράσουν στο λύκειο είναι πολύ μικρές. Επίσης, είναι χυδαίο να αναγκάσεις ένα παιδί μετά από 3 χρόνια να περάσει αυτή την επίπονη, για την ψυχολογία των παιδιών, διαδικασία. Επιπροσθέτος, η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος σε μία ηλικία στην οποία θα αναγκαστείς να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό στο διάβασμα καθώς πλησιάζουν οι Πανελλαδικές είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό. Τέλος, τα παιδιά έχουν δημιουργήσει στενούς δεσμούς με τα υπόλοιπα που πέρασαν στο γυμνάσιο και πιστέψτε με τέτοιες φιλίες δημιουργούνται δύσκολα και για πολλούς θα είναι δύσκολο να κάνουν παρέες.
Κλείνοντας, ελπίζω να λάβετε υπόψιν σας όλα τα παραπάνω αποτελέσματα αυτής της πράξης πριν παρθεί η απόφασή σας.
Με εκτίμηση,
Μία μαθήτρια του Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Αξιότιμη Κ. Κεραμέως, Είμαι μία μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου του Π.Γ.Ε.Σ.Σ. και με το που διάβασα το Άρθρο 18 μέσα μου άρχισε να φουντώνει το συναίσθημα του θύμου και της αδικίας. Πραγματικά, η αλλαγή αυτή είναι απαράδεκτη για ποικίλους λόγους. Αρχικά, τα παιδιά που αποφάσισαν να δώσουν στις εξετάσεις για να μπουν σε πρότυπο πέρασαν ατελείωτες ώρες διαβάζοντας και δαπάνησαν πολλά χρήματα σε φροντιστήρια με τον όρο να φοιτήσουν 6 χρόνια στο πρότυπο της επιλογής τους. Αυτή η απόφαση θα αποτρέψει πολλά παιδία από το να δώσουν εξετάσεις καθώς ακόμη και να περάσουν, στις εξετάσεις του γυμνασίου, οι πιθανότητες να ξαναπεράσουν στο λύκειο είναι πολύ μικρές. Επίσης, είναι χυδαίο να αναγκάσεις ένα παιδί μετά από 3 χρόνια να περάσει αυτή την επίπονη, για την ψυχολογία των παιδιών, διαδικασία. Επιπροσθέτος, η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος σε μία ηλικία στην οποία θα αναγκαστείς να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό στο διάβασμα καθώς πλησιάζουν οι Πανελλαδικές είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό. Τέλος, τα παιδιά έχουν δημιουργήσει στενούς δεσμούς με τα υπόλοιπα που πέρασαν στο γυμνάσιο και πιστέψτε με τέτοιες φιλίες δημιουργούνται δύσκολα και για πολλούς θα είναι δύσκολο να κάνουν παρέες. Κλείνοντας, ελπίζω να λάβετε υπόψιν σας όλα τα παραπάνω αποτελέσματα αυτής της πράξης πριν παρθεί η απόφασή σας. Με εκτίμηση, Μία μαθήτρια του Π.Γ.Ε.Σ.Σ.