• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Βακαλόπουλος' | 27 Απριλίου 2020, 13:51

    Ένα σοβαρό πρόβλημα που θα επανέλθει αν εφαρμοστούν οι αλλαγές που προτείνει το πολυνομοσχέδιο είναι η κοινή διδασκαλία των μαθημάτων των Μαθηματικών και της Βιολογίας σε μαθητές που οι μισοί εξετάζονται σ' αυτά πανελλαδικά και οι μισοί όχι. Θα επανέλθουμε δηλαδή στο τραγελαφικό φαινόμενο να διδάσκονται στον προσανατολισμό της Γ΄ Λυκείου τα δύο μαθήματα αυτά με δύο ταχύτητες. Από τη μία με εντατικούς ρυθμούς και σε ανεβασμένο επίπεδο που απαιτούν οι πανελλήνιες εξετάσεις (στους μαθητές των Θετικών Σπουδών) και από τη άλλη επιδερμικά στους μαθητές που δεν εξετάζονται σ΄αυτά (στους μαθητές των Σπουδών Υγείας). Τη χρονιά 2019-2020 το πρόβλημα αυτό διορθώθηκε και τα τμήματα προσανατολισμού ήταν ομοιογενή. Αν έτσι δίνεται λύση στο πάγιο αίτημα της Μαθηματικής κοινότητας να διδάσκονται Μαθηματικά οι υποψήφιοι των Σπουδών Υγείας είναι ασφαλώς λανθασμένη. Προτείνω τα εξής: 1ον) Αφού οι δύο ομάδες προσανατολισμού ενοποιούνται, αυτό να ισχύσει μόνο για τα μαθήματα της Φυσικής και της Χημείας. Στα μαθήματα των Μαθηματικών και της Βιολογίας οι μαθητές να χωρίζονται στα αντίστοιχα τμήματα κάτι που είναι εφικτό και προγραμματικά, αρκεί να παραμείνουν οι ώρες διδασκαλίας των δύο μαθημάτων εβδομαδιαία οι ίδιες 2ον) Οι υποψήφιοι των Σπουδών Υγείας να διδαχτούν και να εξεταστούν ενδοσχολικά στο μάθημα των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής που είναι απαραίτητο στις σπουδές τους ΄(όπως θα κάνουν οι μαθητές των Ανθρωπιστικών Σπουδών).