Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Φάρος Αναστάσιος | 27 Απριλίου 2020, 13:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ. Είναι πραγματικά λυπηρός και αντεπιστημονικός, ο τρόπος με τον οποίο ο νομοθέτης,η εισηγητική επιστημονική επιτροπή και η συντακτική επιτροπή, επιχειρηματολογούν για να στηρίξουν την πολιτική επιλογή της αποδυνάμωσης των ΕΠΑΛ. Αποκλείουν τη δυνατότητα εγγραφής στα ΕΠΑΛ σε μαθητές άνω των 17 ετών λόγω 1. Ενδοσχολικής βίας μεταξύ ανηλίκων και ενηλίκων μαθητών στα ΕΠΑΛ. Βάση ποιών επιστημονικών ερευνών και στατιστικών στοιχείων επικαλείστε ενδοσχολική βία από ενήλικες μαθητές; Είμαι 30 χρόνια εκπαιδευτικός μόνο σε ΕΠΑΛ και σας διαβεβαιώ ότι οι ενήλικοι μαθητές, έρχονται στα θρανία συνειδητοποιημένοι και ώριμοι για την επιλογή τους και μάλιστα αποτελούν πολλές φορές παράδειγμα επιμέλειας και συνεργασίας προς μίμηση για τους ανήλικους συμμαθητές τους. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΩΤΟΙ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΣ. ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ. Επιλέγουν την δεύτερη ευκαιρία τους λόγω των υψηλών προδιαγραφών παροχής γνώσεων που δίδονται από τα ΕΠΑΛ, τα οποία την προσφέρουν ΔΩΡΕΑΝ σε όλους χωρίς οικονομικό κόστος για τους μαθητές σε ότι αφορά δίδακτρα, βιβλία και υλικοτεχνικό εξοπλισμό. 2. Αποσυμφόρηση και εξορθολογισμός στην αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητών. Πραγματικά είναι άξιο απορίας ποιος επιστήμονας εισηγείται ότι ο τρόπος για να επιτευχθεί η σωστή αναλογία και αποσυμφόρηση της αίθουσας είναι η μείωση των εγγραφών. Σε άλλο άρθρο μάλιστα αντιφάσκει εισηγούμενος την αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα εν μέσω πανδημίας. Αγαπητοί συνάδελφοι του Υπουργείου Παιδείας και Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΟΙΓΩ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ. Εσείς προτιμάτε την επιστημονική μέθοδο πονάει το χέρι το κόβω και σταματά να πονά. Παραβιάζετε κατάφωρα την ισότητα μεταξύ των Ελλήνων πολιτών, αφού τους στερείτε το δικαίωμα της επιλογής, τη στιγμή που θα μπορούν να εγγράφονται σε ΓΕΛ και σε εσπερινά ΕΠΑΛ, όχι όμως σε ημερήσια ΕΠΑΛ. Στο όνομα της ισονομίας και ισοπολιτείας οφείλετε να αποκαταστήσετε το αίσθημα δικαίου των πολιτών που διαταράσσεται με το παρόν άρθρο. Επιφυλασσόμαστε για την άσκηση παντός νόμιμου δικαιώματός στο όνομα των μαθητών μας και της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής συνείδησής μας.