Ως πατέρας μαθητή της Β Γυμνασίου στα Ανάβρυτα, σε ό,τι αφορά τη διαδικασία μετάβασης των μαθητών ΠΣ από το Γυμνάσιο στο Λύκειο μέσω εξετάσεων, είμαι εντελώς αντίθετος, καθώς είναι προφανή νομίζω τα αρνητικά σημεία (συνυπογράφω τη θέση του Συλλόγου Γονέων του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων), ενώ είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τα θετικά σημεία.
Σε κάθε περίπτωση, η "αναδρομική" ισχύς του Νόμου, δηλαδή για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο Γυμνάσιο, είναι διπλά άδικη (ενδεικτικά, σε ό,τι αφορά τη δική μας οικογένεια, δεν αποδεχθήκαμε υποτροφία από Ιδιωτικό Σχολείο, με την προοπτική της φοίτησης του παιδιού μας για 6 και όχι 3 χρόνια)
Ως πατέρας μαθητή της Β Γυμνασίου στα Ανάβρυτα, σε ό,τι αφορά τη διαδικασία μετάβασης των μαθητών ΠΣ από το Γυμνάσιο στο Λύκειο μέσω εξετάσεων, είμαι εντελώς αντίθετος, καθώς είναι προφανή νομίζω τα αρνητικά σημεία (συνυπογράφω τη θέση του Συλλόγου Γονέων του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων), ενώ είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τα θετικά σημεία. Σε κάθε περίπτωση, η "αναδρομική" ισχύς του Νόμου, δηλαδή για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο Γυμνάσιο, είναι διπλά άδικη (ενδεικτικά, σε ό,τι αφορά τη δική μας οικογένεια, δεν αποδεχθήκαμε υποτροφία από Ιδιωτικό Σχολείο, με την προοπτική της φοίτησης του παιδιού μας για 6 και όχι 3 χρόνια)