Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντωνίου Αλέξανδρος | 27 Απριλίου 2020, 14:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το μάθημα της Κοινωνιολογίας πρέπει να μείνει στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Τα Λατινικά είναι εξειδικευμένο μάθημα που θα έπρεπε να είναι επιπλέον μόνο για τις φιλολογικές σχολές ή ακόμα και τις ιατρικές. Για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα θα έπρεπε να μειωθούν στην Α και Β τάξη και για το κόντρα μάθημα για να υπάρχει δικαιοσύνη θα πρέπει να είναι το μάθημα με τη μεγαλύτερη ή τη μικρότερη βαρύτητα , το ίδιο όμως για όλους. Για παράδειγμα η θεωρητική παίρνει Μαθηματικά που είναι το κύριας βαρύτητας στη Θετική , ενώ η Θετική παίρνει Ιστορία με μικρότερη βαρύτητα , σύμφωνα πάντα με το προηγούμενο σύστημα που υπήρχε , καθώς δε διευκρινίζεται ποια μαθήματα θα είναι βαρύτητας και με ποιο ποσοστό .