Οι δραστηριότητες κινητικής και φυσικής αγωγής είναι πολύ σημαντικές για την ομαλή ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών σε όλες τις αναπτυξιακές φάσεις. Δεδομένου του ότι τα παιδάκια στην ηλικία αυτή περισσότερο εκφράζονται μέσο της κίνησης και συντρηπτικά λιγότερο με προφορικό - γραπτό λόγο (ακόμα και αν θεωρήσουμε ζωγραφιές και μουτζούρες γραπτό λόγο), είναι απαραίτητο όπως και για κάθε αντικείμενο να διδάσκεται απο αυτούς που έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση, έτσι και η κινητική - φυσική αγωγή πρέπει να διδάσκεται απο καθηγητές φυσικής αγωγής που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Με όλο το σεβασμό προς τους συναδέλφους νηπιαγωγούς που θεωρούν τους καθηγητές φυσικής αγωγής "μη απαραίτητους" και υποστηρίζουν ότι μπορούν να τα διδάξουν όλα, όσοι το υποστηρίζουν αυτό, το κάνουν απλά για να υποστηρίξουν τον κλάδο τους και όχι σκεπτόμενοι το καλό των παιδιών.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να
είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως
δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση
με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση
ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από
εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι
που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και
επιστημονικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση
οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής –
φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην
εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η
ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων,
επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο,
δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και
αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.
Οι δραστηριότητες κινητικής και φυσικής αγωγής είναι πολύ σημαντικές για την ομαλή ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών σε όλες τις αναπτυξιακές φάσεις. Δεδομένου του ότι τα παιδάκια στην ηλικία αυτή περισσότερο εκφράζονται μέσο της κίνησης και συντρηπτικά λιγότερο με προφορικό - γραπτό λόγο (ακόμα και αν θεωρήσουμε ζωγραφιές και μουτζούρες γραπτό λόγο), είναι απαραίτητο όπως και για κάθε αντικείμενο να διδάσκεται απο αυτούς που έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση, έτσι και η κινητική - φυσική αγωγή πρέπει να διδάσκεται απο καθηγητές φυσικής αγωγής που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Με όλο το σεβασμό προς τους συναδέλφους νηπιαγωγούς που θεωρούν τους καθηγητές φυσικής αγωγής "μη απαραίτητους" και υποστηρίζουν ότι μπορούν να τα διδάξουν όλα, όσοι το υποστηρίζουν αυτό, το κάνουν απλά για να υποστηρίξουν τον κλάδο τους και όχι σκεπτόμενοι το καλό των παιδιών. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.