Οι συνθήκες συνεχούς αξιολόγησης και τα υπερβολικά κριτήρια είναι σίγουρο ότι θα αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην ίδια περιοχή μετάθεσης του ΠΣ ή του ΠΕΙ.Σ. από το να θέσουν υποψηφιότητα για μια θέση με θητεία σε αυτά τα σχολεία. Γιατί να υποστούν αυτή διαδικασία χωρίς κανένα κίνητρο; Έτσι οι θέσεις νεοεισερχόμενων θα καλυφθούν από εκπαιδευτικούς που επιδιώκουν να έρθουν στην πόλη από μακρινές περιοχές όπου είναι τοποθετημένοι οργανικά, γιατί δεν έχουν άλλο τρόπο να βρεθούν στον τόπο κατοικίας τους. Είναι όμως αυτό κριτήριο για να επιλέξει κανείς ένα Π.Σ. ή ένα ΠΕΙΡ.Σ.;
Οι συνθήκες συνεχούς αξιολόγησης και τα υπερβολικά κριτήρια είναι σίγουρο ότι θα αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην ίδια περιοχή μετάθεσης του ΠΣ ή του ΠΕΙ.Σ. από το να θέσουν υποψηφιότητα για μια θέση με θητεία σε αυτά τα σχολεία. Γιατί να υποστούν αυτή διαδικασία χωρίς κανένα κίνητρο; Έτσι οι θέσεις νεοεισερχόμενων θα καλυφθούν από εκπαιδευτικούς που επιδιώκουν να έρθουν στην πόλη από μακρινές περιοχές όπου είναι τοποθετημένοι οργανικά, γιατί δεν έχουν άλλο τρόπο να βρεθούν στον τόπο κατοικίας τους. Είναι όμως αυτό κριτήριο για να επιλέξει κανείς ένα Π.Σ. ή ένα ΠΕΙΡ.Σ.;