Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Λουκάς Ανδριτσόπουλος | 27 Απριλίου 2020, 15:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ σχετικά με την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά θεωρώ λανθασμένη την απόφασή σας. Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών δεν προϋποθέτει την κατάργηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας, θα μπορούσε να αποτελεί μάθημα επιλογής των υποψηφίων στον προσανατολισμό των ανθρωπιστικών σπουδών , κατά τον ίδιο τρόπο με τον προσανατολισμό των θετικών σπουδών.Το μάθημα της Κοινωνιολογίας με τις δια-θεματικές του ενότητες βοηθά τους μαθητές τόσο στο γνωστικό αντικείμενο της ιστορίας όσο και στης έκθεσης ενώ παράλληλα συνεισφέρει στο λεξιλόγιο των μαθητών τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Συμβάλλει στην κριτική και σφαιρική κατανόηση της κοινωνικής πραγματικότητας η οποία αλλάζει με καλπάζοντες ρυθμούς. Οι μαθητές διερευνούν με επιστημονικό τρόπο και θεωρητικά σχήματα όλες της κοινωνικές πτυχές της καθημερινότητας τους, τις σχέσεις αλληλεπίδρασης του ατόμου με την κοινωνία. Στην πλειοψηφία των ευρωπαϊκών κρατών το μάθημα διδάσκεται στο πλαίσιο της πολιτειακής παιδείας , έχοντας κατανοήσει τον πολύπλευρο ρόλο του μαθήματος, παράλληλα το μάθημα της Κοινωνιολογίας αποτελεί βασικό κορμό εισαγωγής σε πλήθος πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της χώρας μας, ενδεικτικά τμήματα Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πολιτικής Επιστήμης, Δημόσιας Διοίκησης, Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, Κοινωνικής Πολιτικής, Ψυχολογίας, Αστυνομικών σχολών κρίνοντας αναγκαία την παραμονή του,. Μην γίνετε η υπουργός που διαμόρφωσε ανοχύρωτους τους μαθητές στην κοινωνία της πληροφορίας και των ραγδαίων και συνεχών προκλήσεων της εποχής , αφαιρώντας τους το δικαίωμα να στέκονται τεκμηριωμένα και με δημοκρατική εν συναίσθηση απέναντι σε πλήθος κοινωνικών γεγονότων και φαινομένων. Δώστε τους την ευκαιρία να αντισταθούν σε φανατισμούς και μισαλλόδοξες θεωρήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.