Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Χατζηλαζαρίδης | 27 Απριλίου 2020, 15:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών ασχολούνται με την ανάπτυξη του μυαλού, διδάσκοντας ποικιλία γνωστικών αντικειμένων. Η ποικιλία γνωστικών αντικειμένων είναι κάτι εξαιρετικά σημαντική γιατί μόνο έτσι αναπτύσσεται πολύπλευρα το μυαλό των παιδιών που αποτελούν το μέλλον της κοινωνίας μας. Απο όλα αυτά η φυσική αγωγή είναι το μοναδικό μάθημα που ασχολείται με το σώμα αλλά και το μυαλό κάτω απο μια άλλη "σκοπιά". Δε γίνεται να υπάρχει υγιής νούς χωρίς ισορροπίες, δε γίνεται να υπάρχει υγιής άνθρωπος χωρίς σωστές ισορροπίες. Στο εξωτερικό, στα πιο πετυχημένα προγράμματα σπουδών η φυσική αγωγή διδάσκεται καθημερινά και μάλλιστα είναι το πρώτο μάθημα που κάνουν το πρωί τα παιδιά για 1,5 με 2 ώρες πρίν ξεκινήσουν να διδάσκονται οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο. Η άποψη μου είναι ότι η γυμαστική θα έπρεπε να υπάρχει καθημερινά στο πρόγραμμα σπουδών, δηλαδή 5 ώρες την εβδομάδα τουλάχιστον, και να αποφεύγεται η συνδιδασκαλία πολλών τμημάτων μαζί. Ένας φιλόλογος μπορεί να διορθώσει μια έκθεση στο σπίτι, ένας γυμναστής δε μπορεί να διορθώσει μια αδέξια προσπάθεια εκ των υστέρων, χρειάζεται χρόνο και ατομική προσοχή στο κάθε παιδί και δυστυχώς όσο περισσότερα είναι τα παιδιά, τόσο λιγότερη προσοχή απολαμβάνει το καθένα.