• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 27 Απριλίου 2020, 15:11

    Το υπουργείο καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η μάθηση διαμέσου του παιχνιδιού, διαθεματικών δραστηριοτήτων και βιωματικής μάθησης. Εισάγει ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο τα Αγγλικά παραβλέποντας τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας. Ποιος ο σκοπός; Ποιο το όφελος; Έχουμε λύσει όλες τις άλλες βασικές και πρωτογενείς ελλείψεις ώστε να έρθουν τα Αγγλικά σαν κερασάκι στη τούρτα; Χαρακτηριστικές ελλείψεις άμεσης ανάγκης προς κάλυψη είναι οι εξής:  Νέα σύγχρονα κτίρια.  Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.  Αμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικότητας σε όλη την επικράτεια.  Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα.  Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και ΕιδικέςΕκπαιδευτικές Ανάγκες.  Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό.  Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς.  Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα.  Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών. Σας φαίνονται τα Αγγλικά ποιο σημαντικά απο αυτές τις στοιχειώδεις ανάγκες; Το θέατρο του παραλόγου. Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.