Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΤΣΙΠΤΣΑΚΗ | 27 Απριλίου 2020, 15:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το όριο των 17 ετών για εγγραφή στο ΕΠΑΛ, θα έχει τις παρακάτω συνέπειες στα ΕΠΑΛ της Ροδόπης σύμφωνα με τα υπάρχοντα περιστατικά ενηλίκων μαθητών μας: • θα αποκλείσει γυναίκες που απολύθηκαν από τη δουλειά τους, να διεκδικήσουν αναβάθμιση των προσόντων τους δωρεάν, παίρνοντας πτυχίο ειδικότητας και στοχεύοντας την τριτοβάθμια εκπαίδευση ,αντι να κάθονται στο σπίτι περίλυπες. • Θα αποκλείσει απόφοιτους ΓΕΛ να αποκτήσουν ειδκότητα, αφού οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ προτιμώνται στις προσλήψεις εταιρειών γιατί έχουν έστω και κάποια υποτυπώδη ειδίκευση • Θα αποκλείσει μουσουλμάνους που λόγω φτώχειας και άλλων λόγων, καθυστέρησαν στο γυμνάσιο ή αποφάσισαν να φύγουν από τα Μειονοτικά σχολεία και να φοιτήσουν στο ΕΠΑΛ (το μεγαλύτερο ποσοστό των μουσουλμάνων στη Θράκη επιλέγει ΕΠΑΛ) • Θα αποκλείσει ομεγενείς πρόσφυγες και μετανάστες που κατά κανόνα έρχονται σε μεγαλύτερη ηλικία, να αποκτήσουν προσόντα και να ενταχθούν στην τοπική κοινωνία • Θα αποκλεισει απόφοιτους ΕΠΑ.Λ και παλαιότερους απόφοιτους να διεκδικήσουν νέα προσόντα ειδικότητας • Θα στερηθούμε την παρουσία μεγαλύτερων ηλικιακά μαθητών που λειτουργούν μέσα στην τάξη, ως παράδειγμα εμπειρίας για τους μικρότερους • Θα στερηθούμε ως πολίτες την ελευθερία στην εκπαίδευση και την δια βιου μάθηση • Θα στερηθούμε ως πολίτες τις ίσες ευκαιρίες στη γνώση και την εξέλιξη • Οποιος πιστεύει ότι το ΕΠΑΛ δεν προσφέρει τίποτα στην Ελληνική Πραγματικότητα ας κοιτάξει τις στατιστικές απορόφησης αποφοίτων στη Βιομηχανία και την Ε.Ε • Για ποιο λόγο πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών των ΕΠΑΛ; Το Υπουργείο υποστηρίζει την άποψη που θέλει το ΕΠΑΛ ως σχολείο Β΄ κατηγορίας ; Ας το κάνει λοιπόν Α κατηγορίας. Αυτή είναι η πρόκληση…! Η ηλικία, το φύλλο, η θρησκεία, το έθνος, η οικονομική κατάσταση δε θα πρέπει να εμποδίζουν τη μάθηση, την εκπαίδευση την εξέλιξη ενός ατόμου με όραμα ένα καλύτερο μέλλον. Σημειώνω ότι στα 15 χρόνια που υπηρετώ στο σχολείο μου, το ΕΠΑΛ μου, κανένα περιστατικό εκφοβισμού δεν καταγράφηκε από ενήλικους μαθητές. Επίσης οι ενήλικοι που ήδη φοιτούν τί θα γίνουν; δε θα επανεγγραφούν στη Γ τάξη ; δε θα πάρουν πτυχίο; Μια τροποποίηση που θα άξιζε και θα αναβάθμιζε πραγματικά το ΕΠΑΛ θα ήταν η μετακίνηση του Τεχνολογικού Προσανατολισμού των ΓΕΛ (που μόνο τεχνολογική δε μπορεί να χαρακτηρίστεί σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών του ΕΠΑΛ) στα ΕΠΑΛ. Γιατί π.χ. αυτοί που στοχεύουν σε σπουδές στην Οικονομία και Πληροφορική να μην επιλέγουν ΕΠΑΛ αντί του ΓΕΛ και να εκπαιδεύονται σε γνωστικά αντικείμενα για τα αντίστοιχα Πανεπιστήμια όπως ήδη συμβαίνει στα ΕΠΑΛ; Η δημιουργία παθογενών καταστάσεων υφίσταται σε όλους τους δημόσιους εκπαιδευτικούς θεσμούς. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί κάθε φορά που αλλάζει μια κυβένηση, πρέπει να καταστρέφει ότι καλό έχει κάνει μια προηγούμενη, στην επαγγελματική εκπαίδευση. Υπήρξαν λαμπρές στιγμές στο Υπουργείο Παιδείας επι Στυλλιανίδη υπουργού που 1η Σεπτεμβρίου, είχαν φτάσει βιβλία, αναπληρωτές και ήταν όλα έτοιμα . Υπήρξαν και σκοτεινές στιγμές με την ξαφνική κατάσταση διαθεσιμότητας που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί και που η Γ τάξη Υγείας τινάχτηκε στον αέρα......... Και υπήρξε και η θητεία του ΣΥΡΙΖΑ που υποστήριξε το ΕΠΑΛ, τη Μαθητεία, το διαφήμισε, το αναβάθμισε του έδωσε δυνατότητες και το έκανε ελκυστικό ….. Συνεχίστε έναν καλό δρόμο χωρίς προκαταλήψεις για τη χώρα μας και τους μαθητές μας, τα παιδιά μας, το μέλλον μας. Οταν κάτι λειτουργεί καλά δεν το πειράζουμε το υποστηρίζουμε …. Και το κάνουμε καλύτερο. Η αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην αντιμετώπιση της πανδημίας ήταν εξαιρετική ! Απόφαση, ετοιμότητα προσαρμογή και μέτρα αναβάθμισαν την εικόνα της Ελλάδας παγκοσμίως. Αναμένουμε και από Υπουργείο Παιδείας να παρουσιάσει αλλαγές, με στόχο την αναβάθμιση του Θεσμού των ΕΠΑΛ και τη δημιουργία ανταγωνιστικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντας στη δημόσια επαγγελματική εκπαίδευση Τροποποιήσεις που δημιουργούν προβλήματα και αναστέλλουν την εξέλιξη σε ένα σχολείο είναι περίεργες και οδηγούν σε συνωμοτικά σενάρια…..