Η επιλογή της διενέργειας γενικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην Α τάξη των Πρότυπων Λυκείων θα φαινόταν δικαιολογημένη, εάν τα Πρότυπα Λύκεια δεν συνδέονταν τοπικά και ιστορικά και εν πολλοίς οργανικά με τα αντίστοιχα Πρότυπα Γυμνάσια. Τα Ανάβρυτα πχ είναι ένα ιστορικό σχολείο όπου φοιτούσαν οι μαθητές σε 6 συνεχόμενες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πλην αυτών που αποχωρούσαν και αναπληρώνονταν. Από το Γυμνάσιο στο Λύκειο προστίθεται ένα επιπλέον τμήμα που στελεχώνεται με μαθητές/τριες μετά από διαγωνιστική διαδικασία. Ομοίως πληρώνονται και όλες οι θέσεις που κενώνονται κάθε έτος. Τα αυτά ισχύουν και για τα άλλα Πρότυπα Σχολεία (Βαρβάκειος, Ιωαννίδειος, Ευαγγελική Σχολή κλπ). Σε όλα τα σχολεία της Ελλάδος το δυναμικό εκάστου Γυμνασίου συνεχίζει στο αντίστοιχο Λύκειο. Όπως δεν ανακατεύεται η πίτα στα λοιπά σχολεία έτσι δεν πρέπει να ανακατεύεται και στα Πρότυπα και τα Πειραματικά. Οι αρνητικές επιπτώσεις του μέτρου όχι μόνον σε βάρος των ήδη υφιστάμενων μαθητών/τριων των Προτύπων Γυμνασίων αλλά και από όλους όσους επιτύχουν την εισαγωγή τους με εξετάσεις στην Α τάξη των Πρότυπων Λυκείων (που θα αποκτήσουν αίσθηση αλαζονείας για την εξεταστική υπεροχή τους) θα είναι καταστροφική για τους εφήβους μας, τις οικογένειές τους και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει.
Η επιλογή της διενέργειας γενικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην Α τάξη των Πρότυπων Λυκείων θα φαινόταν δικαιολογημένη, εάν τα Πρότυπα Λύκεια δεν συνδέονταν τοπικά και ιστορικά και εν πολλοίς οργανικά με τα αντίστοιχα Πρότυπα Γυμνάσια. Τα Ανάβρυτα πχ είναι ένα ιστορικό σχολείο όπου φοιτούσαν οι μαθητές σε 6 συνεχόμενες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πλην αυτών που αποχωρούσαν και αναπληρώνονταν. Από το Γυμνάσιο στο Λύκειο προστίθεται ένα επιπλέον τμήμα που στελεχώνεται με μαθητές/τριες μετά από διαγωνιστική διαδικασία. Ομοίως πληρώνονται και όλες οι θέσεις που κενώνονται κάθε έτος. Τα αυτά ισχύουν και για τα άλλα Πρότυπα Σχολεία (Βαρβάκειος, Ιωαννίδειος, Ευαγγελική Σχολή κλπ). Σε όλα τα σχολεία της Ελλάδος το δυναμικό εκάστου Γυμνασίου συνεχίζει στο αντίστοιχο Λύκειο. Όπως δεν ανακατεύεται η πίτα στα λοιπά σχολεία έτσι δεν πρέπει να ανακατεύεται και στα Πρότυπα και τα Πειραματικά. Οι αρνητικές επιπτώσεις του μέτρου όχι μόνον σε βάρος των ήδη υφιστάμενων μαθητών/τριων των Προτύπων Γυμνασίων αλλά και από όλους όσους επιτύχουν την εισαγωγή τους με εξετάσεις στην Α τάξη των Πρότυπων Λυκείων (που θα αποκτήσουν αίσθηση αλαζονείας για την εξεταστική υπεροχή τους) θα είναι καταστροφική για τους εφήβους μας, τις οικογένειές τους και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει.