Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ | 27 Απριλίου 2020, 15:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για πολλά χρόνια το δημόσιο νηπιαγωγείο έπεται όλων των μεταρρυθμίσεων που εφαρμόζονται στην εκπαίδευση,ενώ είναι η πρώτη υποχρεωτική βαθμίδα.Οποιαδήποτε αλλαγή συνβαίνει,το νηπιαγωγείο "παρασύρεται" ,ενώ είναι πάρα πολλά τα άλυτα θέματά του! Σε μια ηλικία όπου η αλληλεπίδραση είναι το πιο ισχυρό μας μέσο και η κοινωνικοποίηση ο βασικότερος στόχος ,για χρόνια οι νηπιαγωγοί προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της ηλικίας αυτής, σύμφωνα πάντα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα,το οποίο και έχει βασιστεί σε μελέτες και αρχές που διέπουν την εκπαίδευση της τόσο τρυφερής αυτής ηλκίας. ΟΜΩΣ ,οι ελλείψεις είναι τεράστιες. 1.Δεν έχει εφαρμοστεί η Δίχρονη με όρους και προϋποθέσεις που αξίζουν στα νήπια. 2.Δεν υπάρχουν αξιοπρεπή όχι μόνο κτήρια,αλλά ούτε και τάξεις να φιλοξενήσουν τους μαθητές,με αποτέλεσμα να στοιβάζονται. 3.Δεν υπάρχει επαρκής υλικικοτεχνικός εξοπλισμός,πολλά νηπιαγωγεία δεν έχουν δεύτερο υπολογιστή. 4.Είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΥ 5.Κάποια νηπιαγωγεία υστερούν και στον τομέα τησ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ 6.Οι ανάγκες της κοινωνίας έχουν κάνει απαραίτητη την παρουσία ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ,ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ,που εαν υπήρχαν στο δημοσιο νηπιαγωγείο,θα έφευγε από τους γονείς ένα τεράστιο οικονομικό φορτίο.(εκεί θα φαινόταν το πραγματικό ενδιαφέρον της κυβέρνησης) Και με όλες αυτές τις ελλείψεις νομίζετε ότι αυτό που χρειάζεται αυτή τη στιγμή το δημόσιο νηπιαγωγείο είναι η εισαγωγή των Αγγλικών;;;; Επισκεφθείτε 10 νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα και εαν βρείτε έστω και ένα που να πληρεί όλα τα παραπάνω ,θα είμαστε μαζί σας σε κάθε είδους μεταρρύθμιση.Όταν όμως τα παιδιά της ηλικίας 4-6 δεν έχουν τις συνθήκες και την εκπαίδευση που ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ήδη,το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται για την ολόπλευρη ανάπτυξή τους ,είναι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας! Η μεταρρύθμιση πρέπει να γίνεται για να πηγαίνει την εκπαίδευση ένα βήμα μπροστά.Μόλις η συνθήκες στα δημόσια νηπιαγωγεία πάψουν να είναι τριτικοσμικές,μόλις αρχίσουν να μοιάζουν με αυτές άλλων ευρωπαικών χωρών και τα ελληνόπουλα αποκτήσουν τη σχολική ζωή που ΑΞΙΖΟΥΝ,τότε θα είμαστε έτοιμοι για τέτοιου είδους αλλαγές! Μέχρι τότε,κάθε προσπάθεια του κάθε ενός ,που δεν έχει μπει ποτέ στη τάξη δημόσιου ελληνικού νηπιαγωγείου,θα μας βρίσκει απέναντι! Εαν θέλουμε να λεγόμαστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!