• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Γεωργιάδης' | 27 Απριλίου 2020, 15:23

    Ο διαχωρισμός των μαθημάτων σε κατηγορίες είναι αστείος. Η θα εξετάζονται όλα τα μαθήματα το καλοκαίρι ή κανένα. Και τα δύο έχουν υπέρ και κατά. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι αξιολόγησης που αναφέρθηκαν από τους συμμετέχοντες ήδη. Είναι πολιτική επιλογή και όχι παιδαγωγική. Οι ομάδες εξακολουθούν να εκτρέφουν τον επιστημονικό ελιτισμό που υπάρχει κυρίως στους παλιότερους εκπαιδευτικούς που εξακολουθεί να μεταδίδεται, ευτυχώς όχι και τόσο επιτυχώς, στις νέες γενιές, μαθητές και συναδέλφους. Τα βαθμολογικά όρια είναι προφανώς σχετικά, διότι στους βαθμούς δεν προσαρμόζεται μόνο ο μαθητής αλλά όπως ξέρουμε και ο εκπαιδευτικός (εφόσον δεν υπάρχουν κοινά και αυστηρά κριτήρια αξιολόγησης, που ίσως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν). Δεν έχει αξία το 10 αν δεν ξέρουμε σε τι αντιστοιχεί, ούτε το 20 κλπ. Οφείλω επίσης να αποκαταστήσω την αλήθεια επειδή μερικοί συμμετέχοντες λένε ψέματα για τις χώρες τις χώρες της ευρώπης που έχουν κοινο μάθημα Φυσικών επιστημών. Μισές χώρες έχουν Science και μισές όχι. Ακόμα και μέσα στην ίδια χώρα, στα διαφορετικά κρατίδια, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο έχουν άλλα ενιαίο και άλλα ξεχωριστά. Από αυτές που έχουν ενοποιήσεις Η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Ισπανία, Η Φινλανδία, έχουν ενιαία Φυσικοχημεία και ενιαία Βιολογία-Γεωλογία. Τώρα επειδή ξέρω ότι την ενοποίηση την θέλουν δυστυχώς Φυσικοί και Χημικοί που δυσκολεύονται να βρουν ώρες Φυσικής οι πρώτοι επειδή είναι 2-3 μαζί Φυσικοί σε ένα Γυμνάσιο ενώ οι ώρες Φυσικής είναι μόνο για έναν και πρέπει να κάνουν τα άλλα μαθήματα που δεν γνωρίζουν (εν γνώση τους όμως και με δική τους επιλογή βρέθηκαν εκεί ενώ ήξεραν ότι δεν έχει Φυσική για αυτούς) και ώρες Χημείας οι δεύτεροι επειδή οι ώρες Χημείας όμως είναι σκανδαλωδώς λίγες στο γυμνάσιο, οφείλω να τους προειδοποιήσω ότι ενοποίηση σημαίνει τετράωρο μάθημα Science, το οποίο μπορεί να περιέχει και την πληροφορική και την τεχνολογία μέσα όπως είναι στο Ισραήλ ή και στην Ιταλία, όπου οι Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο διδάσκονται το λιγότερο χρόνο από όλες τις χώρες του κόσμου. Απλώς για να καταλάβουν τι ζητάνε. Μπορεί να κοιτάζουν πως να βολευτούν αλλά θα βρεθούν και οι ίδιοι "κρεμασμένοι". Το παιδαγωγικό της ενοποίησης αντικειμένων στο Γυμνάσιο, θα το σεβαστώ, έχει και υπέρ και κατά, όπως ότι οι καθηγητές δεν έχουν σπουδάσει τις υπόλοιπες Φυσικές Επιστήμες, δεν χωράνε συντεχνιακά θέματα και δεν θα το πιάσω, καθώς δεν ανακύπτει ευτυχώς τέτοιο θέμα τώρα.