Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη MOΣΧΟΥ ΕΛΕΝΗ | 27 Απριλίου 2020, 15:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
•Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 78 και θεωρώ ότι το μάθημα της Κοινωνιολογίας, πρέπει να παραμείνει στο Λύκειο και να εξετάζεται πανελλαδικά τόσο στην oμάδα Aνθρωπιστικών σπουδών, όσο και στην ομάδα Oικονομίας και Πληροφορίας, γιατί αποτελεί προαπαιτούμενο για τις σχολές της Κοινωνιολογίας, αλλά και για τις σχολές που άπτονται των παραπάνω ομάδων όπως: Οικονομικών, Εκπαίδευσης , Ψυχολογίας , Δημόσιας Διοίκησης, Διεθνών Σχέσεων, Νομικής, Πολιτικών Επιστημών, Κοινωνικής Πολιτικής, Μαζικών Μέσων Επικοινωνίας κ.ά. •Πάνω από όλα η κοινωνιολογία εκτός από επιστήμη είναι τρόπος αντίληψης του κόσμου. Οι θεματικές του μαθήματος καθιστούν τους μαθητές ικανούς, να συνδέουν τα συμβάντα της προσωπική τους ζωής με τα ιστορικά και κοινωνικά γεγονότα και να αντιλαμβάνονται ολόπλευρα τους παράγοντες που διαμορφώνουν την κάθε πραγματικότητα . •Πολλοί οι στόχοι που θέτει το μάθημα της κοινωνιολογίας μερικοί εκ των οποίων σχετίζονται με την προσωπικότητα των μαθητών: η διαμόρφωση της κριτικής και ανεξάρτητης σκέψης ,η διαμόρφωση της κοινωνικής συνείδησης, η δημιουργία κινήτρων για προβληματισμό της πολύπλοκης καθημερινότητας, η αναγνώριση και η αντιμετώπιση των στερεοτύπων ,των γενικεύσεων, των προκαταλήψεων σε όλα τα επίπεδα των κοινωνικών σχέσεων, η ανάπτυξη του λεξιλογίου τους με κοινωνιολογικές έννοιες –επιχειρήματα στο μάθημα της έκθεσης αλλά και στον καθημερινό λόγο. •Δεν υστερεί σε στόχους το μάθημα της κοινωνιολογίας σε σχέση με άλλα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και μη για να παραγκωνίζεται και να εξοβελίζεται από την εκπαίδευση.