Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ ΚΥΡΙ | 27 Απριλίου 2020, 16:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
εντελως απαραδεκτη η αυξηση μαθητων ανα ταξη. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. αφηνω το πρωτο που ειναι οτι παμε 40 χρονια πισω που ειμασταν ολοκληρη φατρια στις ταξεις και γινοταν ο απολυτος χαμος και καθολου καλο μαθημα. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ? σε ποιες ταξεις θα ειναι μεσα 27 παιδια? στα κοντεινερ η σε δωματια πρωην εμπορικων που νοικιαζονται για σχολεια? δεν καταλαβαινω ποιος ειναι ο σκοπος? να εχουμε λιγοτερα σχολεια? λιγοτερους δασκαλους? χειροτερη ποιοτητα παιδειας? τι θα πετυχει ακριβως αυτο? που θα πανε τα παιδια που θα περισσεουν των 27 αν δεν σχηματιζουν δευτερο τμημα με βαση τα δικα σας κριτηρια? σε αλλο σχολειο? σε ποιο? σε ενα που θα εχει στειλει και τα δικα του περισσευουμενα σε αλλο? και ποια θα φυγουν ? εχετε επαφη με την πραγματικοτητα ειλικρινα