ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Η ΟΧΙ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ, (ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ) ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ.
Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ, ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΧΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ.
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΚΑΠΩΣ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Η ΟΧΙ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ, (ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ) ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ, ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΧΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ. ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΚΑΠΩΣ.