Προωθείται η δημιουργία ερευνητικής εργασίας στα πλαίσια του 2ου τετραμήνου του μαθήματος Πληροφορικής χωρίς να αναφέρεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της στις τάξεις του Λυκείου ενώ θα έπρεπε χρησιμοποιώντας ένα άμεσο, πρωτοποριακό και βιωματικό σύστημα εκπαίδευσης που θα βασίζεται στην αλγοριθμική σκέψη, η νέα γενιά να προετοιμάζεται ώστε να είναι επαρκώς εξοπλισμένη στις νέες τεχνολογίες, για να ανοίξει ο δρόμος για ένα οικονομικά ευοίωνο μέλλον.
Προωθείται η δημιουργία ερευνητικής εργασίας στα πλαίσια του 2ου τετραμήνου του μαθήματος Πληροφορικής χωρίς να αναφέρεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της στις τάξεις του Λυκείου ενώ θα έπρεπε χρησιμοποιώντας ένα άμεσο, πρωτοποριακό και βιωματικό σύστημα εκπαίδευσης που θα βασίζεται στην αλγοριθμική σκέψη, η νέα γενιά να προετοιμάζεται ώστε να είναι επαρκώς εξοπλισμένη στις νέες τεχνολογίες, για να ανοίξει ο δρόμος για ένα οικονομικά ευοίωνο μέλλον.