Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 27 Απριλίου 2020, 16:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H αύξηση των μαθητών ανά τμήμα είναι απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική. Στο νηπιαγωγείο χρειάζονται 2 εκπαιδευτικοί ανά τμήμα κι όχι παραπάνω από 15 παιδιά. Σχετικά με τις ειδικότητες είναι σαφέστατα κίνηση τουλάχιστον τραγικά εσφαλμένη διότι ερχεται σε αντίθεση με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Υπάρχουν εκατοντάδες νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακά στις ΤΠΕ για την εκπαιδευση, στην κινησιολογία , στο θεατρικό παιχνίδι κλπ. Αυτές και μόνο αυτές πρέπει να μπουν στις τάξεις με τα νήπια. Να τις πάρετε όλες αν θέλετε να γίνει παιδαγωγικά σωστή δουλεια στην προσχολικη ηλικία. Στα δημοτικά οι ειδικότητες στις μικρές τάξεις είναι επίσης εσφαλμένη κίνηση παιδαγωγικά.