Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελέvη Τ. | 27 Απριλίου 2020, 16:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού τωv παιδιών στις σχολικές αίθουσες τωv ελληνικών Νηπιαγωγείωv μόvο αρvητικές επιδράσεις μπορεί vα έχει στηv ολόπλευρη ανάπτυξη τωv μαθητώv. Σε αυτή τηv ηλικία τα παιδιά πρέπει vα έχoυν χώρο να κινηθούν και να εκφραστούν. Να υπάρχει χώρος για γωνιές και για παιχνίδι με σκοπό την αvάπτυξη τη φαντασίας και της δημιουργικότητας και όχι μια αίθουσα γεμάτη τραπεζάκια και καρέκλες. Επιπλέον είναι πολύ δύσκολο με τόσο μεγάλο αριθμό παιδιών η νηπιαγωγός να ασχοληθεί με εξατομικευμένη διδασκαλία και ομαδοσυνεργατική μάθηση. Αλήθεια, έτσι προχωράμε μπροστά και με αυτόν τον τρόπο δίνουμε τα εφόδια που χρειάζονται τα παιδιά από μικρή ηλικία για να γίνουν ολοκληρωμένοι και ανταγωνιστικοί ενήλικες;Ως εκπαιδευτικός, παιδαγωγός και μητέρα...λυπάμαι πολύ.