Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Τοπαλίδου | 27 Απριλίου 2020, 16:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας! Η καλλιέργεια της μητρικής γλώσσας του παιδιού είναι πρωτίστως ένας από τους βασικούς άξονες του προγράμματος του νηπιαγωγείου. Τα νήπια έχουν ανάγκη να μάθουν να χρησιμοποιουν τον λόγο σωστά σε επίπεδο γραμματικής, σύνταξης, άρθρωσης, λεξιλογίου κλπ. Πώς θα εισάγετε μια καινούργια θεματική στο νηπιαγωγείο όταν ακόμα δεν έχουν κατακτήσει αυτή την δεξιότητα; Όταν ακόμα ο εγκέφαλος δεν είναι ικανός να διαχειριστεί τέτοια πληροφόρηση; Όταν το 80%των νηπιων έχουν προβλήματα με τον λόγο τους και είτε παρακολουθούν πρόγραμμα λογοθεραπειας είτε προσπαθούμε αυτήν την δουλειά να την κάνουμε μέσα στην τάξη! Αντί να μας φέρετε λογοθεραπευτες, ψυχολόγους για εξισορρόπηση κ συμβουλευτικη, εσείς φορτώνετε γνωστικά αντικείμενα. Όχι πως δεν μπορούμε να ανταποκριθουμε, γιατί γνώσεις έχουμε, εμείς προσφέρουμε στα παιδιά...κ αυτά που υποδεικνυονται στο αναλυτικό πρόγραμμα κ πολλά άλλα που εμπλέκονται στο κρυφό αναλυτικό...στηρίζουμε τα παιδιά σε ότι προκύψει στην ζωή τους...