• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδριανή Παπαδοπούλου' | 27 Απριλίου 2020, 16:55

    Η εισαγωγή μια ξένης γλώσσας στο νηπιαγωγείο δεν εξυπηρετεί κανέναν παιδαγωγικό στόχο. Το αν τα παιδιά νηπιακής ηλικίας έχουν ή όχι την ικανότητα να μάθουν αγγλικά (έστω και αβίαστα και μέσα από παιγνιώδη μάθηση) δε θα έπρεπε να είναι παράγοντας για εισαγωγή της γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Πώς προκύπτει η ανάγκη λοιπόν να τα διδαχθούν τα νήπιά μας και μάλιστα σαν ξεχωριστό διδακτικό αντικείμενο; Γεγονός που από μόνο του είναι αντίθετο στην ολιστική προσέγγιση της μάθησης που διέπει το αναλυτικό μας προγραμμα. Θα μπορούσαμε εμείς οι νηπιαγωγοί που τιμούμε το επάγγελμά μας χωρίς κανενός είδους σκοπιμότητες, αλλά με πλήρη συνείδηση της επιστημονικότητάς μας και της αγάπης μας για το χώρο, να επεκταθούμε σε τόσους λόγους που είμαστε αντίθετοι σε αυτή την αλλαγή. Αλλά προσωπικά θα επιθυμούσα να επιμείνω στην αρχή όλων: πείτε μας παρακαλώ ένα λόγο που κρίνετε ότι τα αγγλικά πρέπει και είναι καλό να εισαχθούν στο προγραμμά μας.