Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω πανδημίας, με κλειστά σχολεία και παρά τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας καταθέτει προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο, που καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η μάθηση διαμέσου του παιχνιδιού και της οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Εισάγει ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο τα Αγγλικά παραβλέποντας τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας και με σκοπό να εισάγει τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα.
Ενα σύγχρονο δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά έχει ανάγκη:
Νέα σύγχρονα κτίρια.
Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Αμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικότητας σε όλη την επικράτεια.
Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα.
Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό.
Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς.
Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα.
Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών.
Τμήμα ένταξης σε κάθε νηπιαγωγείο.
Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
Πρώτα θα ήταν σοφότερο να μελετήσετε το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και να αλλάξετε άλλα πράγματα!!!
Υπάρχουν πολλοί νηπιαγωγοί που έχουν άριστη γνώση των Αγγλικών και μπορούν να διδάξουν σε παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς το έχουν διδαχθεί στο παιδαγωγικό. Η προσχολική ηλικία δεν ευάλωτη και δεν μπορεί ένας καθηγητής να μπει στο χώρο του νηπιαγωγείου χωρίς να έχει ασχοληθεί έστω στη σχολή του για αυτά τα παιδιά.
Εν μέσω πανδημίας , γίνεται λόγος για τήρηση απόστασης και εσείς αυξάνεται τον αριθμό των παιδιών σε μία τάξη;;; Εδώ δε φτιάχνουν αίθουσες που έχουν υποστεί ζημιές από τους σεισμούς, πώς θαρρείτε θα κρατήσουμε αποστάσεις όταν με το καλό επιστρέψουμε στα νηπιαγωγεία;;;;
Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω πανδημίας, με κλειστά σχολεία και παρά τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας καταθέτει προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο, που καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η μάθηση διαμέσου του παιχνιδιού και της οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Εισάγει ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο τα Αγγλικά παραβλέποντας τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας και με σκοπό να εισάγει τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα. Ενα σύγχρονο δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά έχει ανάγκη: Νέα σύγχρονα κτίρια. Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Αμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικότητας σε όλη την επικράτεια. Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα. Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό. Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς. Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα. Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών. Τμήμα ένταξης σε κάθε νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ. Πρώτα θα ήταν σοφότερο να μελετήσετε το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και να αλλάξετε άλλα πράγματα!!! Υπάρχουν πολλοί νηπιαγωγοί που έχουν άριστη γνώση των Αγγλικών και μπορούν να διδάξουν σε παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς το έχουν διδαχθεί στο παιδαγωγικό. Η προσχολική ηλικία δεν ευάλωτη και δεν μπορεί ένας καθηγητής να μπει στο χώρο του νηπιαγωγείου χωρίς να έχει ασχοληθεί έστω στη σχολή του για αυτά τα παιδιά. Εν μέσω πανδημίας , γίνεται λόγος για τήρηση απόστασης και εσείς αυξάνεται τον αριθμό των παιδιών σε μία τάξη;;; Εδώ δε φτιάχνουν αίθουσες που έχουν υποστεί ζημιές από τους σεισμούς, πώς θαρρείτε θα κρατήσουμε αποστάσεις όταν με το καλό επιστρέψουμε στα νηπιαγωγεία;;;;