Το τελευταίο πράγμα που έχει αυτή τη στιγμή ανάγκη το Νηπιαγωγείο είναι η εισαγωγή των Αγγλικών ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο. Είναι τόσες πολλές οι ελλείψεις σε όλους τους τομείς(υλικοτεχνικές υποδομές, μόνιμο διδακτικό προσωπικό, τμήματα υποδοχής κ.α) που τα Αγγλικά είναι το πλέον περιττό. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία έχουν ανάγκη από φαντασία, δημιουργικότητα και ανάπτυξη της δημιουργική σκέψης και όχι να τους βάλουμε σε στεγανά και επιπλέον άγχη...θα τα βρουν μπροστά τους τα επόμενα 12 χρόνια. Εκεί που σε άλλες χώρες στηρίζουν τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού και τη ανακάλυψης για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, εμείς για ακόμα μια φορά τα κλείνουμε μέσα και σχολειοποιούμε τη μόνη ελεύθερη βαθμίδα.. Αλήθεια,πόσοι εκτός από εσάς συμφωνούν με αυτό; Επίσης, αυτός ο καημένος ο κλάδος μας δεν πρέπει κάποια στιγμή να ηρεμήσει από τις αλλαγές; Aπόσυρση του vομοσχεδίου και μοvιμοποίηση διδακτικού προσωπικού.
Το τελευταίο πράγμα που έχει αυτή τη στιγμή ανάγκη το Νηπιαγωγείο είναι η εισαγωγή των Αγγλικών ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο. Είναι τόσες πολλές οι ελλείψεις σε όλους τους τομείς(υλικοτεχνικές υποδομές, μόνιμο διδακτικό προσωπικό, τμήματα υποδοχής κ.α) που τα Αγγλικά είναι το πλέον περιττό. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία έχουν ανάγκη από φαντασία, δημιουργικότητα και ανάπτυξη της δημιουργική σκέψης και όχι να τους βάλουμε σε στεγανά και επιπλέον άγχη...θα τα βρουν μπροστά τους τα επόμενα 12 χρόνια. Εκεί που σε άλλες χώρες στηρίζουν τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού και τη ανακάλυψης για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, εμείς για ακόμα μια φορά τα κλείνουμε μέσα και σχολειοποιούμε τη μόνη ελεύθερη βαθμίδα.. Αλήθεια,πόσοι εκτός από εσάς συμφωνούν με αυτό; Επίσης, αυτός ο καημένος ο κλάδος μας δεν πρέπει κάποια στιγμή να ηρεμήσει από τις αλλαγές; Aπόσυρση του vομοσχεδίου και μοvιμοποίηση διδακτικού προσωπικού.