Αυτό το άρθρο θα έχει περισσότερο αρνητικές επιπτώσεις στη ψυχική υγεία των μαθητών, για παράδειγμα, όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η κατάθλιψη γίνεται ολοένα και συχνότερο φαινόμενο στη ζωή των μικρών παιδιών πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση αυτού του φαινομένου, το ίδιο ισχύει και με το άγχος που σχετίζεται άμεσα με την ψυχολογία του παιδιού (ανθρώπου). Το να χαρακτηρίζουμε τους ανθρώπους, το να τους βάζουμε ταμπέλες, στιγματίζει τα παιδιά και θα μπορούσαμε να πούμε οτι προωθείται ο ρατσισμός και όχι η εμπάθεια, η αλληλεγγυη... που θα έπρεπε να μάθουμε τα παιδιά να έχουν μέσα τους. Στόχος θα ήταν να φτιάξουμε μία κοινωνία ελεύθερη απο ταμπέλες και χαρακτηρισμούς, ξεκινώντας απο την εκπαίδευση, αλλά με αυτό το άρθρο μόνο το αντίθετο θα επιτευχθεί.
Αυτό το άρθρο θα έχει περισσότερο αρνητικές επιπτώσεις στη ψυχική υγεία των μαθητών, για παράδειγμα, όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η κατάθλιψη γίνεται ολοένα και συχνότερο φαινόμενο στη ζωή των μικρών παιδιών πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση αυτού του φαινομένου, το ίδιο ισχύει και με το άγχος που σχετίζεται άμεσα με την ψυχολογία του παιδιού (ανθρώπου). Το να χαρακτηρίζουμε τους ανθρώπους, το να τους βάζουμε ταμπέλες, στιγματίζει τα παιδιά και θα μπορούσαμε να πούμε οτι προωθείται ο ρατσισμός και όχι η εμπάθεια, η αλληλεγγυη... που θα έπρεπε να μάθουμε τα παιδιά να έχουν μέσα τους. Στόχος θα ήταν να φτιάξουμε μία κοινωνία ελεύθερη απο ταμπέλες και χαρακτηρισμούς, ξεκινώντας απο την εκπαίδευση, αλλά με αυτό το άρθρο μόνο το αντίθετο θα επιτευχθεί.