• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Αναγνώστου' | 27 Απριλίου 2020, 17:30

    Αναρωτιέμαι για ποιους λόγους το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε χωρίς καμία αιτιολογία να αφαιρέσει το μάθημα της Κοινωνιολογίας απο τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, χωρίς καν να έχει δοθεί επίσημα μια φορά και συνεπώς να μην έχει γίνει αξιολόγηση-Το θεωρώ απολύτως αντιδημοκρατικό! Δυστυχώς το μάθημα αυτό το οποίο αποτελεί και βάση για τις περισσότερες σχολές της θεωρητικής κατεύθυνσης και όχι μόνο εξοστρακίζεται λόγω μιας ανούσιας πολιτικής αντιπαράθεσης -Χαρακτηρίστηκε από βουλευτή του κόμματος της ΝΔ 'αριστερό' και εσείς ατυχώς συνεχίζετε μια πολιτική αντιπαράθεση εις βάρος των παιδιών χωρίς κανένα νόημα. Ποια είναι η τόσο σπουδαία προσφορά των Λατινικών ? Πώς είναι δυνατόν να διδάσκεται αυτό το μάθημα ακόμα στα σχολεία μας το 2020??? Δείτε τα προγράμματα σπουδών των άλλων ευρωπαικων χωρων -σε όλα υπάρχει κοινωνιολογία και τα Λατινικα ως επιλογη ανάμεσα σε Αρχαία ελληνικά και Λατινικα. Επίσης η πλειοψηφία των θεωρητικών σπουδών σχετίζονται με κοινωνικές επιστήμες που η βάση τους είναι η Κοινωνιολογία-είναι χρήσιμο τα παιδιά να την εξετάζονται στη γ λυκείου αφού θα τη συναντήσουν στα πανεπιστήμια. Τα Λατινικά τα διδάσκονται μόνο στη φιλοσοφική σχολή και στη θεολογία -σκεφτείτε πόσο μικρό ποσοστό σχολών! Στην σύγχρονη κοινωνία των μεγάλων και σύνθετων κοινωνικών-πολιτικών και οικονομικών προβλημάτων το μάθημα της κοινωνιολογίας είναι ανάγκη επιτακτική ! Μην γυρίζετε 100 χρόνια πίσω και επαναφέρετε το αναχρονιστικό και χωρίς κανένα νόημα μάθημα των Λατινικών για να εξυπηρετήσετε μια ανούσια πολιτική κόντρα!