Έχω ένα γιο μαθητή σε πρότυπο σχολείο στην β τάξη γυμνασίου. Πριν δύο χρόνια αποφασίσαμε, αν και ξέρετε πολύ καλά πως σε αυτοί την ηλικία εμείς οι γονείς καθοδηγούμε τα παιδιά μας, να συμμετάσχει στις εξετάσεις για την εισαγωγή του σε πρότυπο σχολείο. Το σχολείο αυτό είναι μακριά από το σπίτι του αλλά αξιολογώντας τα θετικά που θα του προσφέρει για μια καλύτερη μαθησιακή εξέλιξη και ένα καλύτερο σχολικό περιβάλλον (διδακτικό προσωπικό και συμμαθητές με υψηλό μαθησιακό επίπεδο κα) τον πείσαμε ότι αξίζει να αφήσει τους φίλους του και να κάνει μία νέα αρχή. Τα κατάφερε και όλοι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η προσπάθεια του είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για την απόφαση αυτή λάβαμε σοβαρά υπόψη μας ότι αυτή η προσπάθεια και η πίεση που δέχτηκε ο γιος μας θα αφορούσε την εκπαίδευση του σε πρότυπο για τα επόμενα έξι χρόνια. Γιατί θα ήταν ψέματα να πούμε ότι τα παιδιά μας, που έδωσαν εξετάσεις και τα κατάφεραν, το έκαναν χωρίς προετοιμασία και χωρίς το άγχος των εξετάσεων σε μια τόσο τρυφερή ηλικία. Και τώρα τι ; Θα τα υποβάλουμε για άλλη μια φορά στο άγχος των εξετάσεων για να αποδείξουν ότι αξίζουν να είναι σε αυτό το σχολείο; Και εάν δεν τα καταφέρουν θα γυρίσουν πίσω στο σχολείο που στην ουσία δήλωσαν ότι δεν θέλουν να είναι και στους φίλους που άφησαν πίσω ; Και πως εσείς πιστεύετε θα τους δεκτούν όλοι πίσω φίλοι και καθηγητές ; Αυτό επιθυμείτε για τα παιδιά μας ;
Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος αυτής της απόφασης; Γίνονται αλλαγές για να βελτιωθεί η παιδεία , αυτή η απόφαση σε τι ακριβώς αποσκοπεί εκτός από αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά μας ;
Αυτό το διάστημα έχουμε όλοι δείξει εμπιστοσύνη στο κράτος αλλά αυτό που αποκομίζουν τα παιδιά μας, από αυτή σας την πρόταση , είναι η αμφισβήτηση απέναντι στο κράτος το οποίο αλλάζει τα δεδομένα έτσι ξαφνικά μην λαμβάνοντας υπόψη προηγούμενες δεσμεύσεις του.
Έχω ένα γιο μαθητή σε πρότυπο σχολείο στην β τάξη γυμνασίου. Πριν δύο χρόνια αποφασίσαμε, αν και ξέρετε πολύ καλά πως σε αυτοί την ηλικία εμείς οι γονείς καθοδηγούμε τα παιδιά μας, να συμμετάσχει στις εξετάσεις για την εισαγωγή του σε πρότυπο σχολείο. Το σχολείο αυτό είναι μακριά από το σπίτι του αλλά αξιολογώντας τα θετικά που θα του προσφέρει για μια καλύτερη μαθησιακή εξέλιξη και ένα καλύτερο σχολικό περιβάλλον (διδακτικό προσωπικό και συμμαθητές με υψηλό μαθησιακό επίπεδο κα) τον πείσαμε ότι αξίζει να αφήσει τους φίλους του και να κάνει μία νέα αρχή. Τα κατάφερε και όλοι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η προσπάθεια του είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για την απόφαση αυτή λάβαμε σοβαρά υπόψη μας ότι αυτή η προσπάθεια και η πίεση που δέχτηκε ο γιος μας θα αφορούσε την εκπαίδευση του σε πρότυπο για τα επόμενα έξι χρόνια. Γιατί θα ήταν ψέματα να πούμε ότι τα παιδιά μας, που έδωσαν εξετάσεις και τα κατάφεραν, το έκαναν χωρίς προετοιμασία και χωρίς το άγχος των εξετάσεων σε μια τόσο τρυφερή ηλικία. Και τώρα τι ; Θα τα υποβάλουμε για άλλη μια φορά στο άγχος των εξετάσεων για να αποδείξουν ότι αξίζουν να είναι σε αυτό το σχολείο; Και εάν δεν τα καταφέρουν θα γυρίσουν πίσω στο σχολείο που στην ουσία δήλωσαν ότι δεν θέλουν να είναι και στους φίλους που άφησαν πίσω ; Και πως εσείς πιστεύετε θα τους δεκτούν όλοι πίσω φίλοι και καθηγητές ; Αυτό επιθυμείτε για τα παιδιά μας ; Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος αυτής της απόφασης; Γίνονται αλλαγές για να βελτιωθεί η παιδεία , αυτή η απόφαση σε τι ακριβώς αποσκοπεί εκτός από αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά μας ; Αυτό το διάστημα έχουμε όλοι δείξει εμπιστοσύνη στο κράτος αλλά αυτό που αποκομίζουν τα παιδιά μας, από αυτή σας την πρόταση , είναι η αμφισβήτηση απέναντι στο κράτος το οποίο αλλάζει τα δεδομένα έτσι ξαφνικά μην λαμβάνοντας υπόψη προηγούμενες δεσμεύσεις του.