Σχετικά με τις εξετάσεις-συνδέσεις μεταξύ Γυμνασίου-Λυκείου στα Πρότυπα, θέλω να δηλώσω την αντίθεσή μου 1. Τα παιδιά του Γυμνασίου έδωσαν κάποιες εισαγωγικές εξετάσεις με υψηλό βαθμό δυσκολίας, μεταξύ ενός πολύ μεγάλου αριθμού μαθητών. Το χρονικό διάστημα των 3ετών δεν είναι ικανό να αλλάξει τα δεδομένα του μαθησιακού επιπέδου και το μόνο που οι εξετάσεις θα επιφέρουν είναι μια ανώφελη επιβάρυνση! 2. Οι μαθητές του Γυμνασίου, όταν έδωσαν τις εισαγωγικές εξετάσεις, είχαν σαν δεδομένο για την επίπονη επιλογή τους και το ότι δε θα συμμετείχαν σε νέες εξετάσεις για το Λύκειο, οπότε έρχονται αντιμέτωποι με μια ανατροπή των δεδομένων επιλογής τους! 3. Είναι σαφές ότι τα παιδιά που θα αποτύχουν στις νέες εξετάσεις, θα έρθουν αντιμέτωπα με μια έντονη αλλαγή, αφού θα αποχωριστούν φίλους, χώρο, συνήθειες και θα υποστούν ένα ισχυρό πλήγμα για τον ψυχισμό τους στην καρδιά της εφηβείας τους, που σίγουρα θα επηρεάσει αρνητικά το μέλλον τους!
Σχετικά με τις εξετάσεις-συνδέσεις μεταξύ Γυμνασίου-Λυκείου στα Πρότυπα, θέλω να δηλώσω την αντίθεσή μου 1. Τα παιδιά του Γυμνασίου έδωσαν κάποιες εισαγωγικές εξετάσεις με υψηλό βαθμό δυσκολίας, μεταξύ ενός πολύ μεγάλου αριθμού μαθητών. Το χρονικό διάστημα των 3ετών δεν είναι ικανό να αλλάξει τα δεδομένα του μαθησιακού επιπέδου και το μόνο που οι εξετάσεις θα επιφέρουν είναι μια ανώφελη επιβάρυνση! 2. Οι μαθητές του Γυμνασίου, όταν έδωσαν τις εισαγωγικές εξετάσεις, είχαν σαν δεδομένο για την επίπονη επιλογή τους και το ότι δε θα συμμετείχαν σε νέες εξετάσεις για το Λύκειο, οπότε έρχονται αντιμέτωποι με μια ανατροπή των δεδομένων επιλογής τους! 3. Είναι σαφές ότι τα παιδιά που θα αποτύχουν στις νέες εξετάσεις, θα έρθουν αντιμέτωπα με μια έντονη αλλαγή, αφού θα αποχωριστούν φίλους, χώρο, συνήθειες και θα υποστούν ένα ισχυρό πλήγμα για τον ψυχισμό τους στην καρδιά της εφηβείας τους, που σίγουρα θα επηρεάσει αρνητικά το μέλλον τους!