Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδώνΣχόλιο του χρήστη Χρύσα Γρηγοριάδου | 27 Απριλίου 2020, 18:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι σκοπός της αναγραφής (του χαρακτηρισμού της διαγωγής στους τίτλους σπουδών) είναι ο εντοπισμός προβλημάτων συμπεριφοράς και η καλύτερη παιδαγωγική τους αντιμετώπιση. Πότε; Μετά την λήξη του τετραμήνου/τριμήνου ή μετά την αποφοίτηση; Τα προβλήματα συμπεριφοράς πρέπει να συζητιούνται και να αναλύονται όταν συμβαίνουν, με την αρωγή ειδικών (ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, παιδοψυχιάτρων). Μέσα στο πλαίσιο όπου αυτές οι συμπεριφορές εκδηλώνονται και σε συνεργασία με τους φροντιστές κηδεμόνες (ας θυμόμαστε ότι δεν ανατρέφονται όλα τα παιδιά από τους γονείς τους). Επειδή τα προβλήματα συμπεριφοράς δεν είναι αυτοφυή. Ούτε ανεξήγητα. Είναι τρόποι έκφρασης υπό διαμόρφωση. Συμπεριφορές που μιμούνται, συμπεριφορές που δοκιμάζονται, που εκτονώνουν εντάσεις κι αγωνίες και που σίγουρα ανιχνεύουν τα όρια ανοχής της σχολικής κοινότητας. Η συμπεριφορά-πρόβλημα 'φωνάζει' κάτι και θέλει απάντηση. Ένας σκέτος χαρακτηρισμός σε μια αξιολογική κλίμακα δεν είναι παιδαγωγικό μέτρο.