• Σχόλιο του χρήστη 'Niki' | 27 Απριλίου 2020, 18:37

    Αυτό το άρθρο είναι απαράδεκτο και αιτούμαστε να αποσυρθεί. Τα φαινόμενα εκφοβισμού (Bullying) πώς χρησιμοποιούνται ως βάση για να τεθεί όριο ηλικίας στην εκπαίδευση και τη μάθηση; Ακαδημαϊκή έρευνα (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15755782) υποδεικνύει ότι τα φαινόμενα εκφοβισμού σε μαθητές μειώνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες. Γιατί οι περιορισμοί είναι μόνο στα ΕΠΑΛ και όχι σε άλλους τύπου σχολείου; Το άρθρο αυτό υπονομεύει τις δυνατότητες των πολιτών για δια βίου μάθηση και θέτει σοβαρά ερωτήματα για τη διασφάλιση ίσης μεταχείρισης στους πολίτες και παροχή ίσων ευκαιριών.