Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αφροδίτη Ζέππου | 27 Απριλίου 2020, 18:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ευελπιστώ να έχετε εικόνα της γενικής κατακραυγής αναφορικά με την επικείμενη κατάργηση της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.Είναι λάθος, μέγα, το οποίο και συνάδελφοι φιλόλογοι αναγνωρίζουν, όπως και συντριπτικά οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης. Γιατί τόσο μένος προς τις κοινωνικές επιστήμες; Τί σας φοβίζει; Μήπως τυχόν μάθουν οι μαθητές τί σημαίνει κοινωνικοποίηση, πολιτική κοινωνικοποίηση, πολιτική συμπεριφορά, δημοκρατία, ολοκληρωτισμός, στερεότυπα, προκαταλήψεις, ρατσισμός; Αλήθεια στην Ελλάδα του 2020 με την πλειονότητα των σχολών της θεωρητικής να διαθέτουν μαθήματα κοινωνικών επιστημών, εσείς θεωρείτε πως δεν υπάρχει θέση για την Κοινωνιολογία; Ποιά συμφέροντα, λυπάμαι που το λέω, ποιες σκοπιμότητες υπηρετεί αυτή η απόφαση; Είναι κρίμα να ταυτιστείτε με τον αναχρονισμό και την οπισθοδρόμηση.