Ως μητέρα μαθητή της Α΄γυμνασίου σε πρότυπο σχολείο, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο μπήκε το παιδί μου σε όλη αυτή τη δοκιμασία των εξετάσεων σε τόσο μικρή ηλικία, εφόσον χρειάζεται να την επαναλάβει σε τρία χρόνια. Μια μικρή αστοχία την ημέρα των εξετάσεων, θα τον χωρίσει από τους φίλους του και θα του αλλάξει το σχολικό περιβάλλον χωρίς λόγο. Εκτός αυτού, ως κάτοικοι όμορου δήμου, έχουμε επωμιστεί την μεταφορά του παιδιού, καθώς δεν προβλέπεται από την πολιτεία. Αυτό σημαίνει θυσίες για την οικογένειά μας, που όμως με μια αποτυχία στην επανεξέταση, θα μοιάζουν μάταιες.Θεωρώ πολύ αποθαρρυντικό κι άδικο το γεγονός της επανεξέτασης που μόνο πίεση και άγχος θα προκαλέσει. Άραγε γιατί χρειάζεται να αποδεικνύουν οι μαθητές αυτοί συνεχώς τις ικανότητές τους;Δεν είναι αρκετή η δοκιμασία που υποβάλλονται επειδή θέλουν καλύτερη εκπαίδευση;Θα΄πρεπε να επαινούνται κι όχι να τιμωρούνται με αυτόν τον τρόπο.
Ως μητέρα μαθητή της Α΄γυμνασίου σε πρότυπο σχολείο, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο μπήκε το παιδί μου σε όλη αυτή τη δοκιμασία των εξετάσεων σε τόσο μικρή ηλικία, εφόσον χρειάζεται να την επαναλάβει σε τρία χρόνια. Μια μικρή αστοχία την ημέρα των εξετάσεων, θα τον χωρίσει από τους φίλους του και θα του αλλάξει το σχολικό περιβάλλον χωρίς λόγο. Εκτός αυτού, ως κάτοικοι όμορου δήμου, έχουμε επωμιστεί την μεταφορά του παιδιού, καθώς δεν προβλέπεται από την πολιτεία. Αυτό σημαίνει θυσίες για την οικογένειά μας, που όμως με μια αποτυχία στην επανεξέταση, θα μοιάζουν μάταιες.Θεωρώ πολύ αποθαρρυντικό κι άδικο το γεγονός της επανεξέτασης που μόνο πίεση και άγχος θα προκαλέσει. Άραγε γιατί χρειάζεται να αποδεικνύουν οι μαθητές αυτοί συνεχώς τις ικανότητές τους;Δεν είναι αρκετή η δοκιμασία που υποβάλλονται επειδή θέλουν καλύτερη εκπαίδευση;Θα΄πρεπε να επαινούνται κι όχι να τιμωρούνται με αυτόν τον τρόπο.