Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρηστος | 27 Απριλίου 2020, 18:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι σχολές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και οι σχολές Πληροφορικής δημιουργούν πτυχιούχους Πληροφορικής. Στις σχολές αυτές μπορεί κάποιος να εισαχθεί χωρίς να έχει διδαχθεί εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής. Η στρέβλωση αυτή πρέπει να διορθωθεί. Η Πληροφορική είναι ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Οι σχολές Πληροφορικής πρέπει να είναι προσβάσιμες μόνο σε υποψηφίους μιας κατεύθυνσης, αυτής που περιέχει την λέξη «Πληροφορική» Είναι αδιανόητο να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση στις σχολές Μαθηματικών οι υποψήφιοι του προσανατολισμού Οικονομίας-Πληροφορικής, όταν έχουν σαν βασικό εξεταζόμενο μάθημα τα Μαθηματικά. Είναι αδιανόητο να ορίζονται σαν μαθήματα βαρύτητας για τις σχολές Πληροφορικής τα Μαθηματικά και η Οικονομία. Διορθώστε άμεσα αυτές τις στρεβλώσεις